GERESERVEERD! Glycine Incursore 3874-9 46mm

Beste liefhebbers,

Omdat deze helaas geen draagtijd krijgt om mijn smalle pols, opnieuw te ruil aangeboden deze schitterende Glycine Incursore 3874-9 met matzwarte kast en zwart lederen band. Deze Glycine is echt in een zeer mooie staat, behoudens een miniscuul pitje in de bezel tussen de 12 en 1 (je moet weten dat ie er zit😉). Met zijn diameter van 46mm, maar geringe dikte van 11mm, zeker een opvallende verschijning.
Door mij gekocht op de Rikketik in april 2015 en voornamelijk in de horlogedoos gezeten, omdat ik er zeer zuinig op ben.

Dan zoals gebruikelijk de specs:

Glycine Incursore automatic
Diameter 46mm, dikte 11mm
voorzijde saffierglas, doorkijk achterdeksel
Eta 2824-2 automatisch uurwerk
wr 200 meter (20 bar)
zwarte wijzerplaat, blauwe cijfers en indexen
leeftijd onbekend, maar echt in prachtige staat
komt met omdoos, doos, label en gebruiksaanwijzing.

Ik ben op zoek naar een full set of in nieuwstaat verkerend horloge met automatisch uurwerk. Bijbetaling van uw of mijn kant (max. € 250,-) is zeker bespreekbaar. Ik ben wel kritisch met wat ik mooi vind en voor ogen heb. Maar ieder voorstel is mogelijk.

De inruilprijs van de Glycine Incursore zet ik op een nette €495,-
Wie komt er met een leuk ruilvoorstel?

Dank voor uw aandacht en met vriendelijke groet.

2 likes

Up voor deze stoere Glycine.

Ondanks de 46mm, draagt dit horloge door zijn gebogen lugs en dikte van maar 11mm verrassend comfortabel en voor het gevoel meer richting 43-44mm.
Binnenin tikt het betrouwbare ETA 2824-2 uurwerk.
En een mooi saffierglaasje maakt het helemaal compleet👍.

Wie doet er een leuk ruilvoorstel?

Deze mag omhoog☝️

Niet eens met de genoemde inruilprijs? Met het juiste inruil horloge komen we er vast wel uit👍!

En up maar weer.

Dit betreft nog een pre-invicta model van Glycine.

Ruilen tegen een Seiko Sumo black, Seiko Tuna SBBN, etc. Bijbetaling van mijn kant is geen probleem. De ruilprijs is tevens onderhandelbaar.

Deze Glycine weer even onder de aandacht.

Nog steeds op zoek naar een gave Seiko diver in nette staat. Cash-up van uw kant of mijn kant bespreekbaar.

Wie o wie doet er een leuk voorstel?

Ruilwaarde zet ik naar €460,-. Wellicht dat dit een twijfelaar over de streep trekt?

Voorkeur gaat nog steeds uit naar een leuke ruil tegen een nette Seiko Sumo, Tuna, Shogun, New Turtle of een Presage.

Anyway doe eens een leuk voorstel en wie weet komen we tot een ruil.

Bij deze gereserveerd voor een mede-forumlid.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.