Gereserveerd: Grand Seiko Elegance Spring Drive - SBGA293

Met enige terughoudendheid gooi ik mijn 293 toch eens in de verkoop. Door de nieuwste aanwinst zit ik nu met 2 Spring Drives en dat is wat teveel van het goeie.

De SBGA293 is classic Grand Seiko. Prachtig gepolijste kast, robuust uurwerk en ongeëvenaarde afwerking. De afmetingen maken hem wat meer casual dan hij op het eerste zicht lijkt, echt een leuke allrounder.
Ik heb hem zelf nieuw aangeschaft bij Tensen in Antwerpen en hij is voorzichtig gedragen, bijna nieuwstaat dus! De bruine Bulang & Sons band is illustratief en komt er niet bij, maar ik vond die mooier dan de zwarte. De OEM alligator is dus ongedragen.

Ik zet hem scherp geprijsd, verkoop geniet de voorkeur. Inruil is beperkt mogelijk, enkel een elegance collection Grand Seiko zou ik overwegen. Een SBGW231 in mint staat of een SBGJ219 bijvoorbeeld.

Merk en model: Grand Seiko SBGA293
Diameter: 40mm
Leeftijd: 30/09/2021 aangeschaft bij Tensen in Antwerpen
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 30/09/2021
Factuur en/of certificaat: garantiebewijs zit er uiteraard bij
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: opsturen of afhalen regio Gent
Conditie (krassen, werking etc): bijna perfecte staat, los van de haarlijntjes onder de spots
Soort uurwerk en kaliber: 9R65 Spring Drive 3 dagen power reserve - accuraat tot op 1 seconde per dag
Vraagprijs: 4000 incl verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

Gereserveerd voor een leuke ruildeal!

5 likes