Gereserveerd: IWC Mark XX met EasX-Change system plus extra rubber band

Te koop geen ruil of inruil!

Merk en model: IWC Mark XX (IW328201)
Diameter: 40mm
Leeftijd: 20-04-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 20-04-2024 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig; factuur alleen ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: zie foto, originele lederen band is ongedragen, de oranje rubberband is uiteraard origineel IWC

Verzenden of ophalen: beide mogelijk, verzenden geheel op risico van de koper! Ophalen geniet de voorkeur zodat je kunt zien wat je koopt en van wie je koopt.

Conditie (krassen, werking etc): 100% nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: IWC caliber 32111 met 120 uur gangreserve

Prijs: een scherpe € 4750,00 voor de hele set zoals afgebeeld

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

56 likes

Up… en tevens nog wat huishoudelijke mededelingen;

• betaling uitsluitend d.m.v. bankoverschrijving
  • ervaringen van andere met ondergetekende kun je hier terugvinden;

MannetjeMar - Ervaring met (Ver)Kopers - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

En op de vraag of hij echt in nieuwstaat verkeerd kan ik alleen maar zeggen: 100% Lees ook de ervaringen hierboven nog even door :sunglasses:

Groet
MannetjeMar

13 likes

Up… € 4650,00

5 likes

Gereserveerd

3 likes