Gereserveerd: Meistersinger Pangaea EUR 1.000

Ook hier weer in de verkoop omdat ik wil doorpakken op een ander horloge. Aanbieding met HF korting.

Heerlijk horloge met een erg mooie maar vooral rustige blauwe sunburst dial. Ik heb het in maart 2018 gekocht bij juwelier Van Willegen in Den Haag. List prijs was € 1999.

Drie meistersinger banden meegeleverd waarvan 2 nieuw! Nieuw prijs € 180.

Doos en papieren worden meegeleverd. Het bandje heeft een vouwsluiting van Meistersinger twv EUR 100. De kast heeft op de linker boven lug een krasje.

Vraagprijs: EUR 1.150
kast: 40 mm
gekocht: maart 2018
conditie: zeer goed
Verzenden alleen aangetekend en verzekerd na ontvangst gelden.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Wat ruilvoorstellen gehad maar helaas, daar sta ik niet voor open. Tenzij Stowa flieger dan… :thinking: voor het overige gaarne geldelijke voorstellen. Open voor een goed bod

Onder de aandacht. Paar biedingen gehad waaronder een low ball. Sta open voor een goed bod maar maak het niet te gek. Wil je alleen 1 nieuwe band bij het horloge? Dat kan! Let me know.

up!

Up en naar de voor mij absolute bodem. EUR 1000 met 2 banden waarvan 1 nieuw! Verzendkosten voor mij.

1 like

Up op deze mooie dag! Onder de prijs gaan zitten heeft geen zin. Wie gunt zichzelf of een ander dit mooie horloge?

:vulcan_salute:

Erg nette dresser. Eenvoudig met een fijne sunburst. Slechts 2 jaar oud en in zeer goede staat. Nieuw bandje, voorlopig geen onderhoud. Wat wil je nog meer? Prima instapper toch?

On hold voor forumlid

En verkocht!