Gereserveerd: Omega Constellation Pie pan: €1.650 🙀 - Update!

Ik heb mijn vizier op een heel leuk horloge gericht, waarvoor deze prachtige pie pan, mijn Chronostop en mijn Datejust het veld moeten ruimen. Dat is behoorlijk wat inleveren, maar het vooruitzicht is ook best aardig. Deze advertentie is dus voor mijn voorlopig laatste Pie pan, want sinds de komst van mijn gouden C-case krijgen de pie pans nog maar weinig draagtijd.
Hij heeft een paar weken geleden een beurt gehad, waarbij onder andere het glas en de bezel zijn vervangen (allebei origineel Omega), dus hij kan nog jaren vooruit.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Omega Constellation Pie pan 168.005 met crosshair dial
Diameter: 34,5mm
Leeftijd: 1966
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: mag allebei. Ophalen in Den Haag of aangetekend en verzekerd verzonden voor 14,90.
Conditie (krassen, werking etc): Erg netjes, zie vooral ook de foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Omega cal. 564
Prijs: € 2000
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

51 likes

Up met nog een archieffotootje.

17 likes

Tijdens de paasdagen nu tijdelijk inclusief een schattig konijn of kuikentje naar keuze.

7 likes

Oké, ander plan. Een aantal voorstellen en vragen gehad, maar nog geen sluitende deal.

Vanaf nu gaat er elke twee dagen € 50,- vanaf.
Per vandaag zakken we naar €1.850,- (ex eventueel verzenden). Dat is al een héél nette prijs voor een net geservicede ref. 168.005 met crosshair dial in deze conditie, maar dat wist je natuurlijk al. Overmorgen gaat er 50 piek af, enzovoorts.
Lijkt me een kans op een mooie deal, tenzij iemand je net voor is uiteraard.

4 april: 1800
6 april: 1750
8 april: 1700
10 april: 1650
Etc.

20 likes

Zoals beloofd: €1.800,-. Overmorgen gaan we naar €1.750,-. Als hij er dan nog is natuurlijk.

7 likes

Hop, €1.750,- voor een net geservicede Pie pan met crosshair.

4 likes

Wauw, 1700 pieken. Het lijkt wel weer 2015.

Vanaf woensdag gaat hij zelfs naar 1650. :dotted_line_face:

3 likes

Poah, €1.650,-.

Het wordt nu wel een beetje pijnlijk, voor dat geld heb je normaal gesproken een enigszins versleten rammelbak of een niet geservicede, terwijl deze tiptop in orde is.

9 likes