Gereserveerd: Omega Seamaster 300 GMT 50 years herenhorloge met recente service van €870.

Net terug van service dus goed voor een aantal jaar zorgeloos dragen. Helaas zonder doos en papieren. Leeftijd onbekend. Model is verkocht tussen 1998 en 2008. Wel met bon van recente service bij officeel Omega service center De Groot a €870. Grote beurt gehad en bezel en insert is vervangen ook. Oude onderdelen zijn nog aanwezig.

Horlogekast heeft geen zichtbare beschadigingen. Glas heeft alleen ter hoogte van zes uur een zeer kleine, beschadiging aan de rand vh glas. Op de foto’s al bijna niet te zien maar ik vermeld het voor de volledigheid. Originele band heb ik later aangeschaft en bevat wat rek en heeft een kleine reparatie bij de sluiting gehad. Verder is de sluiting ooit gepolijst geweest . Band is geschikt voor een pols van ongeveer 17,5 cm. Zitten nog twee schakels bij maar daar moeten nieuwe pins in vanwege slijtage. Collars wel aanwezig.

Automatisch uurwerk, basis ETA2892 met Omega true GMT toevoeging. Diameter 41 mm, saffierglas en 20 mm lugs. Hoogte ongeveer 14 mm.

Prijs €2100 exclusief verzendkosten a €14,45.

De foto’s:

14 likes

Up en vanwege wat op het oog een zeer scherpe prijs van €1950.

2 likes

Upje en prijs naar €1900

Up. Super scherpe prijs vanwege iets anders op het oog : €1695! Zakken ga ik niet meer trouwens.

2 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.

Nou vooruit, paar tientjes benzinegeld eraf zo vlak voor Hemelvaartsdag…

2 likes

Upje naar €1595. Waar zijn alle Omega liefhebbers gebleven?

2 likes

Gereserveerd voor een forumlid.

6 likes

En verkocht!

2 likes