Te koop, geen belangstelling voor ruil, deze leuke CWC G10, zoals geleverd aan het Britse leger tussen 1980 en 2008.
Ik heb hem in februari van een HF lid overgenomen, maar nadien heeft hij alleen maar in de horlogedoos gelegen. Hij is hierdoor nog exact hetzelfde zoals ik hem overgenomen heb.
Wie maak ik hier blij mee?
Merk en model: CWC British Military G10 Quartz Watch.
Diameter: 38mm.
Leeftijd: oktober 2024.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2025.
Factuur en/of certificaat: Ja, alles. NB naam wordt onleesbaar gemaakt. Rekening, garantiepasje en boekje.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en omdoos
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen mag omg Amsterdam, anders wordt ie verzekerd naar je opgestuurd, incl. Risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Oppervlakkig krasje kast links en oppervlakte krasje op het acryl bij de 1. Zie foto’s advertentie vorige eigenaar…https://www.horlogeforum.nl/t/cwc-g10-quartz/550158
Soort uurwerk en kaliber: ETA F06.402 Swiss quartz movement, batterijduur 3-4 jaar.
Vraagprijs: €225
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.