GERUILD: 2x Hamilton: Khaki Navy & Khaki Officer

Goed, ik ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een blauwe wijzerplaat maar het lukt mij maar niet om iets te vinden. Daarbij koop of ruil ik steeds weer nieuwe horloges die dan weer geen blauwe wijzerplaat hebben. Nu wil ik ruil proberen voordat ik ze ga verkopen. Mogelijk dat er leden zijn die een ruil zien zitten.

Daarom, te ruil aangeboden 2x Hamilton horloge, (beide komen met doos, omdoos en papieren). Ik wil deze ruilen tegen een horloge met een BLAUWE wijzerplaat die overeenkomt met de totale ruilwaarde die ik om 750 euro zet. Lijkt mij realistisch gezien de staat van de horloge en extra accessoires. Dus verras mij met een ruil, eventueel met cash up van mijn kant tot 200/250 euro. Het type horloge maakt mij weinig uit, alleen géén micro brands.

Goed, waar praten we over? Lees verder! :wink: Bij vragen dan hoor ik het graag per PB. Kopen kan eventueel ook, doe maar een voorstel via PB.

Nr. 1. Hamilton Khaki Navy Pioneer Automatic

Ref nr: H77715553
Leeftijd juli 2016
Uurwerk: H-10 uurwerk met 80 uur gangreserve
43MM kast diameter
22MM lug
Originele prachtige lederen band
Saffier voor en achterzijde
Water Resistance 10 bar (100 m) /145 psi (328 ft)

De staat van het horloge is 9/10. Glas 100% krasvrij. Er zit op de buitenste ring van de kast 1 minuscuul deskdive spoortje.

Meer info en betere foto’s: https://www.hamiltonwatch.com/en-int/h77715553-khaki-navy-pioneer-auto.html

De pica’s in willekeurige volgorde:

3
4

Nr. 2. Khaki field Officer Automatic

Ref. nr: H70655733
Leeftijd: jan. 2013
Uurwerk: ETA Caliber 2895-2
44MM kast diameter
22MM lug
Originele zacht lederen band incl 2 additionele banden waaran 1 bijna niet gedragen. De andere Hirsch band is vaker gedragen.
Saffier voor en achterzijde
Water Resistance 10 bar (100 m) /145 psi (328 ft)

De staat van het horloge is 9,5 van 10. Er zijn geen sporen zichtbaar op kast of glas (ik heb niet met een loupe gekeken)

Meer info en betere foto’s: https://www.hamiltonwatch.com/en-int/h70655733-khaki-field-officer-auto.html

De pica’s in willekeurige volgorde:

Bedankt voor het lezen! En graag niet allemaal tegelijk sturen :smiley:

2 likes

UP!

Eventueel losse verkoop is ook een optie maar andere voorstellen mogen nu ook. Geen micro brands of Chr.Ward voorstellen graag :wink:

1 like

Een late UP in de hoop dat er iemand tussen zit. Los zijn ze ook te koop voor 350 p.st.

2 likes

Een hele goedemorgen! Een mooie dag voor een up, THIS IS THE DAY! :stuck_out_tongue:

@ErikST ruil je Steinharts maar in!

1 like

GERUILD, mag op slot :+1:

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.