Geruild: CWC Chronograaf Laatste Batch Royal Navy 1982

Goedenavond forum,

Vanavond heb ik even de tijd genomen om een verkooptopic aan te maken voor mijn CWC chronograaf. Hij mag naar een nieuwe eigenaar omdat ik er geen klik mee heb. Ik heb hem een paar weken terug overgenomen van forumlid @slls . Het gaat om een officiële issue aan de Royal Navy. De laatste batch van deze mechanische CWC chronograaf werd opgeleverd in 1982 en daar is dit horloge ook uit afkomstig. Je ziet deze horloges weleens aangeboden worden op het internet, maar zelden -in mijn ogen- goede staat. Vaak is de lume afgebrokkeld en is het horloge flink “gebruikt”. Niet dit exemplaar. Deze is in uitstekende staat, maar geloof me niet op mijn woord en bepaal het voor jezelf door naar de foto’s te kijken die ik heb gemaakt.

Eerst even het rijtje met specificaties:
Merk: CWC.
Type: Chronograph.
Uurwerk: Valjoux 7733.
Diameter zonder kroon: 39,5 mm. Asymmetrische kast.
Materiaal: Staal.
Staat: Nooit gepolijst, slechts lichte gebruikssporen, hele scherpe kast, prachtige staat van de lume en wijzerplaat. Onderhoudshistorie niet bekend, maar loopt prima en goed op tijd. Afwijking is niet zodanig dat het mij is opgevallen en ik ben nogal eens een pietje precies.
Toebehoren: Lederen Ko band.
Bouwjaar: 1982.
Batch: Royal Navy, helicopterpiloten.

Prijs: €1750. Verzending is mogelijk, maar het liefst overdracht in persoon. Ruilvoorstellen welkom, voorkeur voor cash up van jouw kant.

Dan nu de foto’s (van mijn hand):

Vragen zijn altijd welkom, stuur me gerust een PB. Bedankt voor het kijken en lezen. :blush:

8 likes

Omhoog :point_up: en prijs omlaag :point_down: naar €1700. Een goed bod mag altijd! :+1:

1 like

Gereserveerd voor een forumlid. :+1:

Geruild met een enthousiast forumlid. :slight_smile: :+1: Slotje a.u.b. @Jurgen