GERUILD Geckota G-02 Vintage Diver (#026/100)

Hallo allemaal,

Ik keek hier al een tijdje naar, besteld maar helaas…toch niet de gehoopte klik. Dus na een paar keer dragen mag iemand anders er van gaan genieten. Er zijn 100 stuks geproduceerd van deze uitvoering, dit is nummer 026.

Dit is de uitvoering met de groene bezel (kleurt van zwart tot groen, afhankelijk van de lichtinval), comfortabele geschroefde massieve BOR band, mooie gilt wijzerplaat, saffierglas en het automatische PT5000 uurwerk (28.800 bph). Dit uurwerk is het eerste Chinese uurwerk dat door Glashutte getest en goedgekeurd is op COSC waarden. Het uurwerk loopt echt geweldig mooi en smooth, afwijking is momenteel + 4 sec per dag, 's nachts kroon omhoog. Voor meer informatie omtrent het uurwerk: https://www.geckota.com/blog/the-pt5000-movement/

Merk en model: Geckota G-02 Vintage Diver LE
Afmetingen: 40mm diameter, 20mm lugbreedte, 13mm dikte, 47mm lug tot lug, 200m waterdicht
Leeftijd: 23 april 2020, garantie tot 23 april 2022
Papieren, doos en eventuele accessoires: helemaal compleet incl. verwijderde schakels en factuur.
Verzendkosten of afgehaald: Standaard verzending PostNL binnen Nederland inbegrepen in vraagprijs
Conditie (krassen, werking etc): echt zgan, kan geen krasje ontdekken.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch PT5000 uurwerk, 28.800 bph
Vraagprijs: € 350,00. Een inruilvoorstel met cash up of cash down? Graag, laat maar weten wat je in gedachte hebt, ben heel benieuwd. Max 41mm en bij voorkeur op een stalen band.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wristshots

Lumeshots

17 likes

En omhoog…1 van jullie heeft een leuke ruildeal in gedachte, dat voel ik gewoon…:wink:

Ieder fatsoenlijk bod wordt serieus in overweging genomen :+1:

Dus kom maar op, ik hoor het graag!

1 like

Up…en een kleine aanpassing van de vraagprijs: € 335,00 inclusief verzending binnen Nederland.

Of een leuke ruil…cash up of cash down, beide mogelijk :+1:

En een upje…wat houdt je tegen? Okay, het is geen bekend uurwerk, maar de testresultaten van Glashutte alsmede de ervaringen van gebruikers zijn uitermate positief :thinking:

Mooie comfortabele maatvoering, massieve geschroefde band met solid endlinks, een eigen gezicht, BWG9 lume, mooie kleurstelling, alles goed uitgelijnd, zo goed als nieuw, nog bijna 2 jaar fabrieksgarantie…waar ligt het aan?

Kom maar op met je voorstel! :+1::+1::+1:

1 like

“Wat had je in gedachte? Oh, leuk…vertel, hoe gaan we het doen?”

En omhoog.

Okay, okay, ik zal de eerste afschrijving voor mijn rekening nemen…vraagprijs nu € 305,00! Inclusief verzending binnen Nederland…

En ruilen kan ook nog steeds he…met cash jouw kant op of cash mijn kant op :+1:

3 likes

En nog eens omhoog…genoeg interesse maar nog niemand die doorpakt…dus laat maar wat van je horen :wink:

1 like

En :up:️…hij is er nog en ik bijt niet, dus zeg maar wat jij vindt dat de G-02 waard is. Nog een kleine verlaging dan: € 300,00 all-in!

Of welk horloge jij denkt dat ik graag zou inruilen…cash up of cash down.