Geruild: Grand Seiko SBGR055 (9S65, automaat) - Prijsdaling!

Deze prachtige Grand Seiko heb ik onlangs aangeschaft maar er is weer iets anders op mijn pad gekomen dus deze mag opzoek naar een andere eigenaar!

Het betreft een Grand Seiko SBGR055, een sportief model met een uitzonderlijk mooie wijzerplaat. Het is lastig om dit goed op foto’s vast te leggen maar de plaat is horizontaal gebrushed wat een geweldig effect geeft in het zonlicht. De kleur van de plaat veranderd ook afhankelijk van het licht van ivoorwit naar zilver naar beige. Daarnaast natuurlijk de opgelegde indexen met zwarte inlay, deze inlay komt ook in de wijzers terug. Het sportieve aspect komt met name terug in de crownguards en de schroefkroon.

Het horloge is uit 2011 en volgens de vorige eigenaar in 2018 voorzien van een servicebeurt. Hier heb ik helaas geen papieren van maar het horloge loopt uiterst accuraat dus ik ga ervan uit dat dit klopt. De doos en originele papieren zijn wel aanwezig.

Het horloge verkeerd in een prima staat voor zijn leeftijd. Op enkele plekken minuscule haarlijntjes op de kast. Met name op de caseback, ik verwacht dat dit door de band komt. Verder kan ik geen grote krassen of iets dergelijks ontdekken, ook niet op het glas.

Onder de wijzerplaat tikt het automatische 9s65 uurwerk welke via de zichtbodem te bewonderen is. Werkelijk prachtig om naar te kijken! De metalen band is zeer solide en extra schakels zijn aanwezig. Ook deze is in een prima conditie.

Mochten er vragen zijn dan kun je mij altijd een PM sturen.

Het lijstje:

Merk en model: Grand Seiko SBGR055
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2011
Uurwerk: 9S65 (Automaat)
Doos: Doos en papieren
Conditie: Zie verhaal hierboven.
Band: Originele stalen band met extra schakels

Prijs: € 2.300,- incl. verzekerde verzending, f2f is ook mogelijk. Geen (in)ruil.

De foto’s:

24 likes

Up, al wat voorstellen gehad maar de juiste zat er nog niet tussen!

En weer omhoog, de juiste koper is nog niet gevonden. De prijs gaat naar €2.200,-, geen geld voor deze prachtige GS! Ik sta ook open voor ruilvoorstellen met cash up van jouw kant!

Gisteren een meting gedaan, niet slecht al zeg ik het zelf!

1 like

Deze is geruild, bedankt HF!

1 like