GERUILD! Omega Seamaster 300m (Blue Bond Wave dial)

Hallo allemaal,

Deze mag de verkoop in, het blijft een mooi iconisch horloge maar helaas wat andere prioriteiten op dit moment. In mijn ogen de perfecte uitvoering met opgelegd logo, opgelegde indices, HEV, wave dial en Seamaster in het rood. Het horloge is momenteel geschikt voor een pols tot 18cm, er zijn geen extra schakels. Deze zijn wel door mij besteld en onderweg. Uiteraard horen deze bij het horloge en worden mee- of nageleverd.

Merk en model: Omega Seamaster 41 mm Quartz 2221.80.00
Diameter: 41mm, 20mm lugs, 300m wr en slechts 11mm dik
Leeftijd: 2008 NL geleverd door juwelier Paul Zonjee.
Papieren, doos en eventuele accessoires: Ja, rode doos, mapje met cards, boekje en tag
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk.
Recente service: full service in oktober 2016 bij Paul van Zeeland, zie factuur.
Conditie (krassen, werking etc): Zie de foto’s. Het horloge is gebruikt, kent oppervlakkige krasjes, een deukje in de rechterlug onder en heeft een nauwelijks waarneembaar puntje in het glas, maar om de pols blijft het echt een geweldig horloge. De staat komt terug in de vraagprijs, is erg geschikt als daily beater en een klassieker in zijn soort. Een full set voor deze prijs ga je niet meer snel tegenkomen.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1538 quartz uurwerk. Secondenwijzer tikt de indices perfect aan!
Vraagprijs: € 1.350,00 incl aangetekende verzending binnen Nederland. (In)ruil? Alleen cash down. Laat maar weten wat je eventueel in gedachte hebt :+1:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wristshots (18cm polsomvang)

De lume is nog steeds geweldig!

12 likes