GERUILD: Omega Speedmaster professional - 2018 - Hesalite

Deze mooie Omega heb ik door inruil verkregen. Nog even gedacht om ‘m te houden maar ik wil mijn collectie verkleinen/downgraden zoals jullie ondertussen wel weten dus toch maar in de verkoop (ben goed op weg :sweat_smile::grimacing:)

Het horloge heb ik van eerste eigenaar ingeruild. Hij heeft het horloge in Nederland bij S&C Rotterdam nieuw aangeschaft.

En dan het lijstje;
Merk: Omega
Model: Speedmaster Professional Hesalite
Referentienummer: 311.30.42.30.01.005
Opwinden: Handopwinder
Kaliber: 1861
Gangreserve: 48 uur
Diameter: 42 mm
Waterdicht: 5 ATM
Glas: Plexiglas/hesalite
Materiaal horlogekast: Staal
Materiaal horlogeband: Staal
Jaar: 2018 (Nederlands geleverd door S&C)
Staat: in zeer nette staat met wat kleine swirls op de band en wat bandenwissel krasjes :face_with_symbols_over_mouth: op de achterkant lugs (niks geks hoor).
Levering: FULL-SET dus met originele grote kartonnen doos om de doos en om-doos. Met originele papieren, pasjes, boekje, extra originele banden, loep, bandentool, plaquette enz.
Locatie: ophalen regio Nijmegen, verzenden voor kosten en risico koper (gaat niet mijn voorkeur naar uit ondanks de maatregelen).

Vraagprijs: €3500 (of een heel serieus bod)

Echt GEEN inruil aub deze keer!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

31 likes

Geruild met een erg leuk, spontaan HF lid dus was weer een supergezellige ruildeal :ok_hand:t2:

1 like