Geruild: Rolex Datejust 1601 (goud/ staal, complete set, 1973) 🔒

Omdat ik een ander horloge op het oog heb mag deze zeer complete two-tone Rolex Datejust uit (circa) 1973 de verzameling verlaten. De vorige eigenaar heeft dit horloge bij Metropolis Collection gekocht, ik heb deze als onderdeel van een ruil verkregen.

Het betreft een complete set; doos, originele punched papers (blanco) en chronometer hangtag. Deze Datejust heeft een prachtige sigma zilver sunburst wijzerplaat. Alle uurmarkeringen zijn nog intact en mooi gelijkmatig met de (originele, gouden) wijzers verkleurd. De kast is zeer strak en dik, evenals de lugs. De folded jubilee band vertoont weinig rek en is passend op een pols tot (ruim) 20cm omtrek.

Kortom; een absolute topset!

Merk en model: Rolex Datejust 1601
Diameter: 36mm
Leeftijd: circa 1973
Serienummer: 383xxxx
Inbegrepen: papieren, doos en hangtag
Conditie: gezien de leeftijd zeer goed
Uurwerk: Rolex 1570 (loopt goed)
Vraagprijs: € 4.600,- (ruilvoorstellen; enkel Rolex, Omega of Tudor)

Vragen, aanvullende foto’s of interesse!? Stuur een pb! Overdracht is enkel persoonlijk en -bij voorkeur- ergens in de regio Utrecht.

20 likes

Wel wat interesse hier op HF en veel gelukszoekers op MP maar nog geen koper…

Kom op mensen, full set en ik heb al een opvolger op het oog! Nou goed dan; prijs naar 4500 en kijk eens wat ik erbij vond:

Het bandje is van SLLS met een mooi bijpassende sluiting. Destijds bij de ruil erbij gekregen, zelf niet gemonteerd. Lijkt nog ongebruikt.

4 likes

Als onderdeel van een ruil -ON HOLD- :grin:

1 like

-GERUILD-

HF bedankt voor het faciliteren! :+1:

:lock:

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.