GERUILD: Seiko SRPC91K1 "Save The Ocean" Turtle Op (origineel Seiko) Stalen Band Full Set December 2018 €300!

Goedenavond allen,

Dan denk je dat je eindelijk de ultieme duiker hebt gevonden, fors, maar niet te fors door de korte lug to lug, schitterende wijzerplaat, 200 meter waterdicht, uiterst robuust en daily beater proof! Echter ga ik iedere dag dat ik hem draag met een lamme pols m’n bed in. Wanneer leer ik het? Wanneer dringt het tot me door dat alles boven de 40 mm gewoon niet gaat werken met mijn dunne polsen? Dus daarom te koop. Voor iemand met wat bredere polsen dan ik. Deze SRPC91K1 “Save The Ocean” Turtle is amper anderhalve week geleden aangeschaft bij de AD en is full set. Bonnetjes, boekjes, doos, papieren, alles. Werkelijk een plaatje, maar het is echt een blok staal, dus je moet er de polsen voor hebben!

Specificaties:
45 mm diameter exclusief kroon, lug to lug 48 mm, Seiko stalen band zonder gebruikssporen en alle schakels, de rubberen band is ook aanwezig overigens. Seiko 4R36 uurwerk, dag/datum, automaat, hacking en handwinden. Accuratesse: +7 seconden/24 uur. Leeftijd: 7 december 2018. De chapter ring staat niet helemaal netjes recht, maar zo heb ik hem gekocht. Complete nieuwstaat zonder zichtbare gebruikssporen. De prijs voor dit alles is de prijs die ik betaald heb, inclusief de stalen en de rubberen band: €450.

Dan nu de boatload aan foto’s:

Alle foto’s zijn door mij gemaakt.

Bedankt voor het kijken! :blush:

7 likes

Up! :point_up:t2:

We gaan direct naar de bodem: 375 euro all-in! :point_up:t2:

Ik begrijp niet waarom deze nog niet verkocht is. Ik zit in totaal 125 euro onder de retailprijs, het horloge is twee weken oud en een paar keer gedragen in totaal. Papieren, bon, twee jaar garantie, doos, alles zit erbij. Maar hij moet weg, dus ik ga ver onder de goedkoopste prijs zitten waarvoor hij nieuw wordt aangeboden: €300. Sorry voor de snelle up.

1 like

Geruild, buiten het forum. Mag dicht. @Jurgen