GERUILD - Seiko Stargate SKZ330 rose gold, eerste editie

Deze advertentie behoeft enige toelichting.
Enkele maanden geleden heb ik dit horloge op het forum overgenomen voor 175,00 Euro. Verkoper had keurig vermeld dat er een nare buts in het glas zat en dat het schroefje van de keeper ontbrak. Het was in het begin niet heel storend, maar uiteindelijk heb ik toch besloten om een en ander bij Seiko Amsterdam te laten herstellen. En die jongens kunnen rekenen. Er is een nieuw saffierglas en glaspakking geplaatst, het uurwerk heeft een controle gehad waaruit geen verdere reparaties noodzakelijk bleken. Uiteraard is ook het ontbrekende schroefje weer geplaatst. Kosten waren maar liefst 175,00 Euro. Rekening van mijn Seiko mannetje in Heerlen die zorgde voor verzending naar Seiko is aanwezig.
Ik verkoop het horloge omdat ik net de Gouden Turtle Klatser heb binnengekregen via dit forum en ik denk dat Stargate nu te lang stil in de horlogedoos blijft liggen.

Merk en het model: Seiko Stargate SKZ330 rose gold, eerste editie
Diameter: 43mm, 22mm lugmaat
Leeftijd van het horloge: Onbekend
Aanwezigheid van papieren,doos en eventuele accessoires: horloge met doos, originele band met gouden ornamenten , rekening van service bij Seiko aanwezig
Verzenden of afhalen (afhalen in Zuid Limburg, of eventueel Van der Valk Eindhoven)
Conditie van het horloge: In prima staat, zeker na de recente reparaties bij Seiko weer zga optimaal.
Soort uurwerk: Seiko 4R36 automaat

Prijs: 225,00 euro inclusief verzenden, gelet op de 350,00 Euro die ik heb uitgegeven valt hier nauwelijks nog wat aan te doen…

9 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.