Geruild: Sinn 104 St Sa I W

Echt een prachtig horloge met een heel erg gave witte wijzerplaat, toch heb ik weer de kriebels gekregen om een ander horloge te gaan dragen. Zou om deze reden graag dit horloge willen ruilen met een ander horloge welke max 43 mm is en minimaal 100m waterdicht. Zou er iets bij kunnen leggen, maar echt niet veel. Ik ben benieuwd of er iets leuks voorbij komt :smiley:

Het rijtje:
Merk en Model: Sinn 104 St Sa I W (ref. 104.5155)
Leeftijd: 8 Mei 2017
Diameter: 41mm
Lug with: 20mm
Bezel: bi-directional
Glas boven en onderzijde; saffier
Uurwerk: Sellita SW220-1 Top (dagaanduiding in Engels/Duits in te stellen).
Bijgeleverd: Doos, omdoos, boekjes, garantiekaart, aankoopbon, travelcase, lederen band van Sinn, rubberen Tropic-band met Sinn gesp en natuurlijk
de stalen H-link band met extensionclasp, incl etuit met alle schakels en inbudssleuteltjes.
Staat: Mooie staat, wel gedragen en dus ook een paar kleine draagspoortjes, maar niks heftigs. Glas en bezel zijn krasvrij. Op de lug rechtsonder zit een klein krasje.
Nieuwprijs incl alles was zo’n €1300,=.
Bedankt voor het lezen. :+1:t2:

Gr Dennis

Nu de foto’s:

19 likes

image
Up!!! :smiley:
Al erg leuke voorstellen gekregen, maar nog niet waarvoor ik deze prachtige Sinn weg wil doen.
Zit meer te denken aan een Oris Aquis, Oris 65, een andere Sinn of een Damasko, maar andere voorstellen zijn natuurlijk welkom. Alleen geen vintage aub

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.