Geruild! Sixta met AS 1130 uurwerk

Te koop en/of te ruil:
Erg mooie Sixta met het bekende AS 1130 uurwerk.
Ook wel bekend als Wehrmachtswerk.

Het horloge heeft een keurige wijzerplaat met opgelegde markers en een mooie verdieping waar de secondewijzer in ronddraait. En kijk eens wat een sierlijk staartje de secondewijzer heeft.
De vergulde kast is 35 mm dus relatief groot voor een vintage horloge uit eind vijftiger of begin zestiger jaren. De staat is erg netjes, het uurwerk heeft een verse service gehad, kijk maar naar het meetresultaat op de Timegrapher.

Het glaasje is vervangen, wegens craquelé van het originele glaasje, deze krijg je er natuurlijk wel bij.

Merk en model: Sixta dresswatch
Diameter: 35 mm
Leeftijd: Vintage, 60 tot 70 jaar oud
Papieren, doos en eventuele accessoires: n.v.t.
Verzendkosten of afgehaald: Zowel ophalen als verzenden is mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Uiterlijk in zeer goede staat , technisch perfect
Soort uurwerk en kaliber: AS 1130 wehrmachtswerk
Prijs: €140
Ruilen is ook mogelijk, ik ben door de Corona tijd bijna door mijn projecten heen dus heb ik interesse in één of meerdere vintage horloges waar nog werk aan is. Wel een gelijkwaardige tegenwaarde natuurlijk.
Ruilen tegen goede set verenwinders is voor mij ook erg interessant.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Kom gerust met een ruilvoorstel, de horloges mogen ook defect zijn. Voor mij alleen maar interessant want dan heb ik weer wat te doen in deze Coronatijd.

Ook een combideal met mijn Nino automaat is mogelijk.

Prijsverlaging: De Sixta mag weg voor €125,-
Koop je de Sixta en de Nino samen dan €222,- voor beiden