Geruild - Slotje graag: JeanRichard - TerraScope

Horlogelieden,

Het downscale proces is nog steeds aan de gang, tenminste, dat denk ik. Flipperitis en ruileritis steekt toch steeds weer de kop op. Zo komt dus van verkoop weinig en ruil des te meer. :wink:

Dus recent geruild en werkelijk prachtig deze JeanRichard TerraScope.

Het merk JeanRichard is voor Girard Perregaux wat Tudor is voor Rolex.

Je ziet ze niet zo vaak maar de afwerking is bijzonder fraai en kwaliteitsbeleving geweldig en nog 100m waterdicht ook.

Hij draagt ondanks het forse formaat heel erg prettig. En ik ben niet van de forse horloges, maar deze is echt een uitzondering!

Toch mag ook deze, met een zekere twijfel, de verkoop in.

Merk/type : JeanRichard - TerraScope - 60500-11-701-11A

Diameter : 44 mm (excl. kroon)

Conditie : Uitstekend, niet mint, maar zeer, zeer goed. Saffierglas met AR coating is krasvrij. Mogelijk een heel fijn haarlijntje op de kast, maar ik heb ze niet kunnen vinden. Zeer lichte deskdive sporen op de band, goed zoeken.

Leeftijd : mei 2016 - afgaande op de eerste eigenaar hier op het forum, maar de garantiekaart is niet afgestempeld

Toebehoren : Helemaal compleet, reistas, met draagriem, tag, garantiekaart, extra schakel en pinnen.

Uurwerk : Automaat - JR60 met 42 uur gangreserve

Levering : Afhalen, ergens afspreken of verzenden, allemaal mogelijk. Koffie. thee, limonade voor mijn rekening.

Vraagprijs : € 950,00 inclusief verzenden, maar doe me gerust een voorstel, ik bijt niet.

Ruil/inruil: Liever niet, maar een Tissot Squelette, Oris (bij voorkeur Big Crown rond 40mm), een Hamilton Khaki Pioneer Navy of iets op een stalen band en met goede lume eventueel bijbetaling in overleg (twee kanten op) wil ik overwegen, maar ik ben erg kritisch. Denk ik.

De foto’s:

13 likes

En up voor deze prachtige zomerklok.

Doe gerust een voorstel. Ik bijt niet. :wink:

7 likes

En up… Wel wat reactie, maar het is nog niet wat het kan zijn. Kom maar op met die voorstellen. :smiley:

1 like

En up voor dit bijzonder mooie en hoogwaardig horloge.

Kom maar met die voorstellen, ik bijt niet en de prijs is niet in beton gegoten. Prijsverlaging? Het is een vraagprijs… :smiley:

Ruilenvoorstellen ook welkom. Gooi je haar los en make my day. :wink:

2 likes

En wederom een UP! :smiley:

Kom maar met ruilvoorstellen, ik ben wat minder kieskeurig :wink:

En de prijs… Laten we die eens op € 925 zetten.

2 likes

En UP. Er is animo, maar nog niets concreets. Dus kom maar op. :wink:

1 like

Nog niet het juiste voorstel gehad. Maar we blijven doorgaan hoor. :wink:

Een UP voor deze prachtige, degelijke en waanzinnig goed afgewerkte beauty.

Dus doe me een mooi ruilvoorstel. Niet eens met de prijs? Doe me een voorstel, ik bijt echt niet. :smiley:

Even voor de details:

()

6 likes

En een :point_up_2:.

€ 900 of een goed bod of ruilvoorstel. Kom maar, de prijs is niet in beton gegoten en ik bijt niet. :wink:

3 likes

En hop. Alles wat hierboven staat geldt nog steeds. :slight_smile:

1 like

En hUP!

Wat voorstellen ontvangen, maar niet bevredigend. Doe me een ruilvoorstel. Cash up, cash down, alles is bespreekbaar. :slight_smile:

1 like

Geruild. Slotje graag. Dank HF weer voor het platform!

2 likes