Geruild/verkocht: Tudor Heritage Black Bay - Blue - ETA - 🌹

Ik ga deze Tudor Black Bay Blue toch weer te koop aanbieden omdat ik moeite heb met de 22mm aansluiting van de stalen band icm de kast :grimacing:, op NATO vind ik hem prachtig maar wil juist een duiker op staal dragen in de zomer…

Dus helaas toch weer een snelle verkoop :sweat_smile: Dacht een beetje rust te hebben…

1 Tudor Black Bay Blue (ETA versie en Tudor :rose:)
2 Diameter 41 mm zonder kroon
3 Leeftijd: 2015
4 Geheel compleet met omdoos, doos, pasje en boekje incl de ORIGINELE Nato band (extra Nato er nog bij).
5 In nette staat…wel draagsporen op de gepolijste delen (niks ernstigs) en wat krasjes op de sluiting/band en achterkant van bandenwissels (is bijna niet te vermijden), overall in prima staat.
6 Automatisch uurwerk Tudor 2824
7 Prijs €2300,-
8 Liever GEEN inruil maar een leuke Seiko duiker mag zeker geprobeerd worden met opleg van jouw kant.
9 Verzending op kosten en risico koper. Afhalen geniet de voorkeur in de regio Nijmegen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object:

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes