GERUILD Zelos Swordfish V2 Midnight Blue #278/300

Hallo allemaal,

deze dikke duiker van het kwalitatief goede Zelos blijkt toch wat minder comfortabel aan mijn pols dan gehoopt. Ik moet me gewoon houden aan de regel: 40mm is de max! Dus mag iemand anders genieten van deze BCD (Big Chunky Diver). Er zijn 300 exemplaren geproduceerd.

Hij is echt niet overdreven groot maar voor mij net iets te groot, dus ben ik op zoek naar een vervanger van max. 40/41mm.

Merk en model: Zelos Swordfish V2 Midnight Blue
Afmetingen: 42 mm diameter, 22mm lugs, 300m WR, 13mm dik en 48mm lug tot lug
Leeftijd: 28-01-2020, nog garantie tot 28-01-2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: Omdoos, mooie houten doos met logo, extra oranje rubberen band, metalen garantiekaart en alle extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: ivm de huidige omstandigheden voorkeur voor verzenden
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, oppervlakkige sporen op sommige schakels
Soort uurwerk en kaliber: SII NH-35 automaat, hacking, handwinding, 40 uur powerreserve
Ruilwaarde: 350 EUR, cash up of cash down mogelijk

Het is echt een prachtige robuuste duiker, garantie tot 28-1-2021, 300 meter WR, saffier glas, keramische lumed bezel 120 kliks, opgelegd chrome logo, sandwich sunburst wijzerplaat, zeer robuust en goed gemaakt. Inclusief extra oranje rubberen band en de mooi gemaakte blauw leren watch roll. De geschroefde stalen band is volledig massief en door het formaat van de schakels is de band uitermate comfortabel en zeer flexibel.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wristshots (18 cm pols)

En die lume…:heart_eyes:

16 likes