Gevonden: Seiko 5 SNXS79

Gezocht: een Seiko 5 SNXS79 (zwarte sunburst dial)! Doosje toebehoren etc niet nodig, graag wel in goede staat.

(afbeelding ter illustratie)

Ik heb een SNXS77 (blauwe sunburst dial, zeer goede staat, incl ongedragen originele bracelet, doosje omdoos, boekjes en alle schakels, zie foto hieronder van mijn horloge), maar wil toch graag de zwarte. Mocht je willen ruilen, hoor ik dat graag!

Indien je hem alleen te koop aan wilt bieden, hoor ik dat ook graag wat de vraagprijs is.

Alvast hartelijk dank!

Misschien binnenkort weer op voorraad.
Mailtje sturen?

Mika

1 like

Hoi Mika,

Goede tip! Maar daar sta ik ook al in de wachtrij :blush:. Dus ik dacht misschien eens kijken of iemand van kleur wil wisselen of er anders nog een heeft liggen.

Bedankt voor het meedenken! Fijne avond, groeten Pim

1 like

Up! Niemand die een 79 heeft liggen?

Op Chrono24 begint het ook vanaf een 120 euro (haast vergelijkbaar als Monsterwatches). Zie link: https://www.chrono24.nl/seiko/seiko-reloj-hombre-automatico-seiko-snxs79k1-seiko-5-correa-acero-37mm-automatic-mens-watch--id17407433.htm

1 like

Super! Thanks

1 like

Let wel: De advertentie die ik liet zien is met doos maar zonder papieren. Ik weet niet of dat jou iets interesseert, maar toch wilde ik het even gezegd hebben, mocht je het niet gezien hebben.

1 like

Dat is voor mijn geen probleem, de vijfjes zijn echte beaters.

1 like

Hoe kom ik er achter welk type dit is?

Gezien de dunne markers en lumedots daar boven is het geen snxs79, maar ik vermoed eerder een snkl of een ouder type.

Engel, bedankt voor je reactie. Is er ergens een overzicht vd vele types en modelnummers?

2 likes

Dank je, ik ben best wel blij met seiko, mooie duidelijke wijzerplaat, kan ik mooi de tijd aflezen zonder leesbril.

1 like

Mag op slot, horloge is onderweg naar NL :grin: de SNXS77 met blauwe sunburst dial zal binnenkort in het blauw verschijnen…

1 like

Thomas96 bedankt voor de link. Erg interessant.

1 like