Gevonden: Seiko SARB017 Alpinist

Ik kan het niet langer meer volhouden… het horlogevirus begint toch echt weer te kriebelen. Met een bescheiden budget ga ik op zoek naar iets nieuws. Nu zijn er relatief weinig horloges waar ik warm van wordt. Veel horloges zijn mooi, maar daar blijft het ook bij in ieder geval binnen mijn prijsklasse :rofl:

Toch is er een horloge dat steeds blijft terugkeren in mijn zoektocht. Groen… goud… bergen… Juist, de inmiddels tot cultstatus verrezen Seiko SARB017! :star2: Hij is gek, hij is chique, hij is mooi… daar word ik warm van!

Dus wie o wie kan mij aan dit horloge helpen?! Uiteraard in de gebruikelijke goede staat. Het liefste neem ik hem van iemand op HF over en kom ik hem persoonlijk bij je ophalen. Tips zijn natuurlijk ook welkom, hoewel ik hem op pangehorloges natuurlijk al heb zien staan :nerd_face:

Via Ebay UK!!

2 likes

Goede tip en prima prijs, ervaring met de verkoper? :slight_smile:

Een aantal forumleden onder andere @Blauwbeer hebben het inmiddels hier aangeschaft, omdat het via ebay UK gaat zijn er ook geen invoerkosten. Slimste is om via paypal af te rekenen (zekerheid dat je je geld terug krijgt als het verkeerd gaat, gaat niet gebeuren hoor maar zekerheid voor alles :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Lees even door :point_down: alvast veel plezier van je aanstaande Alpinist.

De groetjes van de mijne in ieder geval

7 likes

Ik heb de mijn pas geleden gekocht via deze verkoper op ebay. Netjes binnen 10 dagen geleverd.

Het zal je waarschijnlijk niet ontgaan zijn, maar het originele bandje kun je het best zo snel mogelijk vervangen!

3 likes

Thx voor de tip, maar ik blijf stiekem toch nog even hoop houden dan iemand op HF hem wilt verkopen… :grin:

Succes!

Upje, wie kan mij aan deze groene glorie helpen? :smiley:

Hoi, ik heb me nog niet officieel voorgesteld op HF echter zou ik wellicht afstand willen doen van mijn zo goed als nieuwe alpinist, mede vanwege de aankoop van mijn Rolex Explorer.
Er is tevens bij interesse een strapcode oyster bracelet inbegrepen.

1 like

Dank voor je bericht, ik stuur je een PM :slightly_smiling_face:

Inmiddels ook gevonden dus mag dicht :grin::+1:

3 likes

Veel draagplezier! Mooi horloge.

1 like

Gefeliciteerd met de Alpinist :ok_hand:

1 like