Gevonden: Soepele rubberen strap voor Seiko skx007

Ik ga dit jaar op vakantie naar een ‘ zweterige’ bestemming en ik heb besloten mijn horloges met stalen band niet mee te nemen.

Ik neem daarentegen mijn Seiko skx mee. Deze zit op dit moment op een heel stugge dikke rubberen band en draagt niet comfortabel.

Heeft iemand een lekkere comfortabele band en /of tips dan hoor ik het graag.

Groet

Ik heb de originele in de aanbieding… Ik weet niet of je die nu draagt?

Waffle band van Monsterwatches maar of je die op tijd binnen hebt?

1 like

Barton elite silicone bandje… Geniet er enorm van op mijn Seiko Save the Ocean.

Extra voordeel is een simpel systeem waardoor het uiteinde van het bandje niet meer los schiet.

2 likes

Die vind ik te stug😇

Daar ben ik bang voor. Ik vertrek over 14 dagen.

Mooi, ga is kijken waar dit te verkrijgen is

1 like

Ik heb misschien nog wel wat voor je, stuur maar pb :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook een paar, super soepele bandjes :+1:

2 likes
1 like

Grappig, bij mij ist precies andersom :grin:

Wanneer ik ga duiken in de tropen neem ik een duiker mee met een stalen band. Kunststof banden draag ik enkel in de winter.

's Zomers is’t net of zo’n kunststof band aan je huid vastgeplakt zit… vreselijk. Als je’m wil verschuiven trek je al je armharen eraf. Staal doet dat niet, dat ‘plakt’ niet.

2 likes

Zeker met je eens hoor! Echter ik wil dit jaar naar mijn bestemming mijn Rolex sub of DayDate niet meebrengen. Ik wil het risico niet lopen, vandaar.

1 like

Dat ben ik ook helemaal met je eens haha. Zou dat nu niet meer doen idd. Het verschil tussen arm en rijk is rond de evenaar meestal wat groter. Ik heb een Dweller, maar er gaat op de eerstvolgende duikvakantie een MM300 mee. Daarmee loop je toch minder in de kijker.

1 like

My2cents!

En bij mij plakt juist de stalen band meer en voelt het rubber fijner in de zomer… apart…

Ik zou voor deze kiezen. Zitten als gegoten en zijn erg soepel:

4 likes

Haha Adilleke wat ben je toch weer een snelle boy :sunglasses:

1 like

:man_dancing:t3:

Ik niet. Want die dingen zijn achterlijke stofmagneten.

TS gaat op vakantie naar

Dus dat stof spoelt zo weg. :joy: