gevonden! Springbar tool, bergeon tool

Iemand dergelijke tool op overschot die wegmag?

Pange heeft er nog wel een

//eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

1 like

Welke raden jullie aan? Ik heb nu eentje van ome Ali, maar je kan evengoed met je vinger er proberen tussen te kruipen😕

Bergeon 6767f is de enige die herbruikbare bandentool genoemd mag worden. Die van Ali zijn wegwerp tools die je horloge alleen maar gaan beschadigen

4 likes

Voor stalen banden is de cousins swiss style, een goedkopere versie vd bergeon 6825 wel fijn.
Wel gelijk twee originele vorkjes meebestellen

1 like

//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net=//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net9//eu1.dh-cdn.net9//eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net8//eu1.dh-cdn.net"//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netq//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netE//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.net’//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net_//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net2//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net

1 like

Ik wil er binnenkort ook 1 aanschaffen. Hiermee zit ik dus veilig?

Ik zie ze voor €20 te koop staan. Is dat marktconform?

1 like

Jazeker… in NL is dat de prijs wel zo’n beetje.

4 likes

Deze:

Die van Ali krijg ik hier niets los…

Beter deze:

Of deze:
https://pangehorloges.nl/bergeon-6767-f-springbar-tool/
Net zo duur en je koopt van een HF lid

3 likes

Altijd een pluspunt😉

1 like

Zeker waar! Ik heb hem nog gekocht in tijden dat ik hier niet aanwezig was, vandaar dat ik weet dat amazon hem aanbiedt.

1 like

Bergeon 6767 F voor 8,75 pond, kun je meteen een paar springbars bestellen, verzendkosten betaal je toch al.

https://www.cousinsuk.com/product/bergeon-stainless-steel-fine-ends-6767f

//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

2 likes

Ik had er ook eentje besteld eergisteren. Vandaag binnengekomen via STRPS. Ik moet zeggen… Wat een geweldig ding zeg in vergelijking tot andere tooltjes! Ik kan het iedereen zeker aanraden!

Ik dacht dat het verschil met andere tools mee zou vallen… maar …

… jullie krijgen gelijk! :clap::clap::clap:

4 likes

Ik wacht op de mijne… ben benieuwd!

Ik heb deze onderweg: Horofix Tweezers

De Bergeon 6767 heb ik ook liggen. Super, maar bovenstaande ‘tweezers’ zijn nog handiger… :wink:

1 like

Misschien in de toekomst😉 eerst de bergeon proberen

1 like