Gevonden: 'vierkante' GShock

Mijn DW5600 heeft de geest gegeven en ik ben op zoek naar een vervanger. Mag best gebruikssporen hebben, het wordt toch een beater. De ronde modellen zijn te groot voor me, daarom ben ik specifiek opzoek naar de klassieke vierkante kastvorm. Solar en of rc zou ik tof vinden maar hoeft niet. Ik hoop rond de 50,- uit te geven, een beetje afhankelijk van functies en staat. Heeft iemand nog iets liggen?

Ik heb een GW-M5610NV liggen, met groene bezel en band, gele letters ‘protection’ en ‘G-SHOCK’.
Er zit een kras(je) op het glas. Bij aflezen onzichtbaar, maar onder een hoek over het glas heenkijkend wel zichtbaar.
Die mag voor €50,00 wel gaan.
Ik heb hem gekocht als ‘beater’ en draag hem weleens bij tuinieren. Maar ik heb zoveel…er mag/moet weer eens iets gaan.
Zou het wat kunnen zijn?

EDIT: Amazon Amerika verkoopt ze iets goedkoper zie ik.

Zeker! Ik stuur je een pb

Mwah, scheelt twee tientjes met hier. 60 om 80 euro. Die nieuwe full black is wel tof trouwens:

2 likes

Ik was vorige week nog in Boston, lagen ze voor 40 dollar bij Walmart. Toen was de mijne nog niet stuk :slight_smile:

2 likes

Buiten budget wellicht? :wink:
Wel zonder gebruikssporen, solar en RC/BT + fun met de GShock app :slight_smile:

1 like

Een GShock die stuk is? Mm. :face_with_monocle::clown_face:

Tja, ik heb zelf de batterij vervangen, waardoor hij volgens mij niet super waterdicht meer was. Mijn vrouw heeft hem gisteren meegenomen in de sauna en daarna het zwembad. Dat heeft m de das omgedaan :smile:

1 like

Heb m’n post even aangepast, ik dacht dat ze hier het dubbele waren :sweat_smile:

1 like

Heb je de batterij met hamer en beitel verwijderd mss? :nerd_face:

Dat probleem heb je natuurlijk niet met solar :sunglasses: :+1:

1 like

…de camera ziet de krasjes niet :roll_eyes:

2 likes

In mijn ongeduld heb ik batterijklepje een beetje verbogen, waardoor het rubberen afsluit eh… flapje :slight_smile: niet helemaal goed meer sloot. Toen ik het achterdeksel erop schroefde, leek het goed te gaan…

Wel heel gaaf :ok_hand:t2:

1 like