Gezocht: 18mm titanium band

Beste HF-leden,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte 18mm titanium band. Op dit moment gebruik ik de band zoals afgebeeld op de bijgaande foto. Hier ben ik echter niet heel erg tevreden over. Hij is stug, dun en trekt regelmatig de haartjes uit mijn pols. Ik wissel hem regelmatig af met een struisvogel lederen band.

Ik zoek een band in Jubilee of Super Jubilee stijl. Een Engineer stijl zou ook nog mogen.

Wie kan mij een stapje verder helpen. Tips zijn zeer welkom. Mocht je iets geschikts hebben liggen dat je niet meer gebruikt, dan neem ik hem graag over.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Coos

Je zou eens kunnen kijken bij de volgende winkels

https://www.watch-band-center.com/watchstrap-s700h699-Watch-Bands-Titanium.html

Niet titanium maar heel erg comfortabel

Beste Henk, deze sites had ik ook gevonden. Bij de eerste vind ik de middelste best mooi maar ik kon geen gegevens van de banden vinden.
De andere vind ik niet mooi.

Beste HF-leden,

Even een update, ik ben nog steeds op zoek naar een mooie titanium band van 18mm met een rechte bandaanzet.

Tips worden zeer gewaardeerd. Mocht je iets tegenkomen op de Rikketik van zondag a.s. stuur me dan aub een berichtje met de naam van de leverancier.

Groeten,

Coos

En, is iemand nog een geschikte titanium band tegengekomen op de Rikketik? Helaas kon ik zelf niet aanwezig zijn.

Ik ben nog steeds zoekende.