Gezocht bandje Seiko message watch

Gezocht band voor mijn Seiko Messagewatch. Hoeft geen originele te zijn. Ko die begint er niet aan.

Kan je nog een scherpe foto plaatsen van waar het bandje moet komen Hennie? Dit is best wel onmogelijk zo :sweat_smile:

Gewoon ff zelf bij snijden:

https://www.thewatchsite.com/threads/ma52-strap-mod.308826/

Zal het binnenkort doen

Heb ik ook al aan gedacht, zal het gaan proberen.

Ik heb mijn Seiko message watch ook weer gevonden. Band ook stuk :sweat:
Ik was aan het zoeken op het net. En hier verkopen ze banden voor het horloge. Misschien eentje bestellen om om af en toe te dragen…

Alleen snap ik het 1-delig nog niet? Dus nog even uitzoeken…

Ik denk dat je de sluiting van de oude band moet overzetten op de nieuwe.

1 like

Dan moet je dus 2 bandjes (delen) kopen. Dan wordt het wel duur voor een horloge dat waarschijnlijk toch weer in de doos gaat :face_with_peeking_eye:

Opgelost! Ik had nog een oud rubber bandje liggen. Breedte vd lugs aangepast zodat het bandje ertussen past. Klein pushpinnetje in het t-stuk (ertussen) en deksel er terug op. Werkt perfect, kan er niet uit.

2 likes

Goed gelukt zie ik, zal ook gaan knutselen moet wel eerst een bandje kopen.

1 like

Dank. Beetje knutselen dan lukt het wel :grin: Bandje had nog wel een maatje breder gemogen zie ik nu. Succes met je bandje. Ik zou even bij ome ali kijken voor een recht bandje (22/24mm).

Maar het moet ook een XL bandje zijn anders past het niet, ga kijken.

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.