Gezocht | Bergeon 0.8mm tip

Na een gevalletje “intensief gebruik, nu gebroken” tijd voor een nieuwe ‘tip’ en die had ik gelukkig nog liggen.

Maar goed ik heb dus nu geen reserve meer en je zal zien dat als het nodig is de reserve snel voorhanden moet zijn, zoals hedenavond. Ik ben dan ook op zoek naar een nieuw tippie.

Ik zoek de Bergeon ‘BF’ versie, die is 0.8mm. Ik heb wel wat adresjes in het buitenland gevonden, maar dat komt kostentechnisch (incl. soms invoer/verzending) ‘boven verwachting’ uit. Allemaal rond de 10 euro. Dat kan wellicht een beetje goedkoper. Ik weet het niet, maar wil toch even proberen of er in NL adresjes zijn.

Iemand die me op weg kan helpen … oftewel, iemand die me een tip kan geven. :drum:
Zou fijn zijn. Dank!

1 like

In Nederland kan ik ze ook niet vinden. Heb je al bij onze oosterburen gekeken?

https://www.watch-tools.de/leather-straps/bracelet-tools1.php?limit=25&p=2

1 like

Zeker, € 5,50 +

Shipping costs European Union: min. 7,99€

:thinking:

Je mag best wat tools van me lenen, alleen geen idee of de juiste maat er tussen zit haha.
Oh en het is geen Bergeon.

1 like

Da’s lief, maar niet nodig. Als gezegd ik had nog een reserve, die gebruik ik nu. Maar ik heb graag een extra, voor het geval dat. Heb ook geen haast hoor.

1 like

Ah gelukkig! Ik krijg namelijk morgen een leuke tool binnen die ik van Otis heb mogen overnemen. Kon ik hem gelijk ff uitproberen :joy:

1 like

Onze Floris verkoopt ze voor €6 incl verzenden.

1 like

Dat zijn de betere tips!
Dank je wel.

1 like