Gezocht: Bulova Super Seville

Liefst stalen versie zoals hieronder:

Foto geleend van insta van @rudiculous

Graag echt volledig origineel, qua plaat band en sluiting ed. Er komt helaas een hoop zooi voorbij (niet hier perse) op met name marktplaats.

Gouden versie kan/mag ook maar heeft in mindere mate mijn interesse.

Alvast dank allen

5 likes

Gewoon uitzetten bij @rudiculous toch? Krijgen regelmatig mooie versies binnen. Heb de mijne daar ook gekocht.

4 likes

Inderdaad gewoon aangeven dat je er een zoekt en met welke eisen. Mij hebben ze zo ook op de hoogte gehouden en is het deze geworden uiteindelijk:

8 likes

Die ziet er strak uit zeg! Ik zoek er ook eentje, precies zo’n zelfde configuratie. Maar durf het bijna niet aan met mijn beperkte kennis en alle horrorverhalen over frankensteins…

Blijft tof, one day heb ik er vast ene. Succes met jouw zoektocht topicstarter!

3 likes

Ik snap de bunker naar authenticiteit, maar uiteindelijk is het een hommage. Dan maakt het toch sowieso minder uit.

2 likes

Daarbij, probeer maar eens een setje nieuwe originele wijzers te vinden of een origineel glaasje… Op een bepaald moment wordt het wel erg lastig om iets goed te onderhouden en het gelijkertijd origineel te houden.

Mijne komt ook van bij @rudiculous van boexclusives. Zeer vlotte communicatie, 100% origineel en in de staat die ze me beloofd hadden.

Will definitely buy again!

7 likes

Er staat er een in het blauw, maar daar moet nog veel aan gebeuren.

1 like

Ziet er mooi uit. Dit is wel wat ik zoek inderdaad

1 like

Daar is niets meer van over helaas, in ieder geval geen project voor mij.

1 like

Zijkanten laten polijsten, center links polijsten, nieuwe plaat en wijzers erin kwakken en een mooie smooth bezel erop… Heerlijk. Onderaan de streek wel heel duur voor een bulova Day-date knutselwerk.

Precies dat… net te veel werk voor teveel geld… en persoonlijke voorkeur voor origineel horloge ipv bouwpakket.

Voor 500 eur vind ik het ook veel te veel werk. Voor 100-150 zou ik het nog wel allemaal doen

Je hebt het over de mijne denk ik? Die is inmiddels een stukje goedkoper, maar op 150 euro gaan we nooit uitkomen. Het was mijn oude knutselproject inderdaad, denk ook dat hij gekocht gaat worden die het af wil maken door zelf te polijsten of te vergulden en dan voor rond de 500 euro een SS heeft die verse service heeft, nieuwe plaat en verse vergulding.

Net een wat andere doelgroep dan iemand die een NOS model zoekt. Vergeet niet dat de Super Sevilles alleen maar prijziger worden trouwens.

2 likes

Ik zag het, dit is beter! :slight_smile:

Ik vind het ook wel leuk eigenlijk dat je nog e.e.a. zelf kunt bepalen. Zoals gezegd, hij kan zo worden:

Hij kan ook zo worden:

E61B7A83-7297-45C1-BCBB-619A91F60952

En je kunt hem ook zo maken:

Ik krijg er bijna zelf weer zin in…

@Marcel Sorry voor je topicvervuiling!

4 likes

:joy: geen probleem, zo blijft ie wel bovenaan staan :joy:

2 likes

Mooi exemplaar! :ok_hand:t2:

2 likes
2 likes

Niet gek geprijsd, wel even nieuwe kroon erop.
Die ziet eruit alsof er een hamster erop heeft zitten knagen.