Gezocht : Casio G-shock SQUARE ‘limited’

Ik sta wat ‘on hold ’ op moment/ tegenwoordig v.w.b de horloge hobby…:blush:. Gevoel het allemaal wel een beetje te hebben gezien…:crazy_face:

Ik doe het nu met een gewone G shock DW5600e. Op zich prima.

Wel merk ik dat ik het ook leuk zou vinden één of andere ‘specialere, cq limited’-editie te hebben. Een square dan.

Iets in de trant en smaak van die Bamford of zo.( daar zat ik net naast! , voor een redelijke prijs dan!:rage: ) .:relieved: :roll_eyes: Een 35th square…

Het hoeft niet té bont allemaal. Zo ingetogen mogelijk…

Iets als onderstaand.:slight_smile:

Prijs komen we dan wel uit.:wink::+1:t2:

Geen special maar wel atomic en solar en staal:

1 like

@jotun had jij die niet nog liggen?

1 like

35th heb ik inderdaad liggen, zal eens nadenken of hij weg mag

image

2 likes

:rofl:

Die onderste, met dat blauwe is lekker fris! Welke referentie is dat? Goed trouwens om te zien dat je gewoon nog meedoet, ondanks dat je ‘on hold’ staat. :wink:

1 like

Dank voor het meedenken.:grinning:

Ik kan deze nieuw kopen:

Maar die doet het dan toch nét niet voor mij… met name dat halve boek aan tekst …

Binnen 10 minuten kwam dankzij het forum deze voor mijn snufferd:

Ik dénk bijna dat dat hem wel gaat worden. Of er moet nog iets héél geks voorbij komen… Min of meer gangbaar/normaal model , maar wel lekker clean.:ok_hand:t2::wink:

T.o.v een eventueel (??) beschikbare 35th square word het kiezen dan weer veel lastiger…:crazy_face::+1:t2:

Ik denk de GW-B5600-2 als ik me niet vergis :thinking:

1 like

Dat denk ik niet eerlijk gezegd, zo te zien heeft de band van dat ding hierboven een blauwe binnenkant… kijk maar naar het lipje aan de bovenkant.

PS Gevonden @Beyns1, deze is het: GW-M5610PC-1JF

Helemaal correct @junior its all about the details :v:

@TheFwenkmeister heeft ook nog een leuke!

1 like

Heb deze te koop, nog geen twee weekjes jong en 2 maal gedragen.

Metal square case

1 like

Mooi. Zeker. Een soort MeisterSinger-G-shock.:crazy_face:

Maar het gaat mij meer een beetje om de nostalgie., Resin is op zich prima.

Anders loop ik straks met een G-shock om alsnog weer met mijn linkerarm in een mitella…:blush::clown_face:

Ombouwkit…