Gezocht: CWC Royal Navy Diver

Enkel op zoek naar een ‘vintage’ issued tritium wijzerplaat uitvoering momenteel. Liefst een Automatic, maar Quartz mag ook aangeboden worden.

Alvast bedankt!

1 like

Zeno Watch Basel heeft ook dit model te koop, wellicht een optie

Bedankt voor de tip! Ik ben momenteel helaas enkel op zoek naar eentje die effectief door de Britse MOD is geleverd, met originele tritium.

Ik neem aan dat je MWR zelf in de gaten houdt. Rodabod verkoopt er daar een heel stel. Betrouwbare verkoper maar wel in de UK.

Ik vind de prijzen tegenwoordig zo hoog dat ik het lekker bij mijn nieuwe, non-issued houd.

1 like

Had ik eigenlijk helemaal nog niet aan gedacht, mijn oude account werkte helaas niet meer dus ik heb een nieuwe aangevraagd. Welke nieuwe uitvoering heb jij gekocht?

1 like

Wel de moeite denk ik. Dit is de advertentie:

En dit is de mijne:

1 like

Dat kan inderdaad wel eens interessant zijn! Heb ook nog naar die van jou zitten kijken, is de lume overdag eerder groen of vooral wit?

Vooral wit, met een klein groen waasje.

1 like

Ik heb een reïssue en ben ook lang op zoek geweest naar een originele /|\ tritium. De automaat is helemaal zeldzaam. Uiteindelijk gekozen voor de reïssue dus en die bevalt uitstekend.

3 likes

ik heb de PVD versie die op dit moment nog wordt uitgegeven aan special units, bevalt mij super

2 likes

En anders @ROC lief aankijken: Gezocht CWC G 10

Mag ik vragen op welke website u deze advertentie heeft gevonden

MWR-forum = Military Watch Resource.