Gezocht: Doxa Sub 300(T) / 1200T Sharkhunter

Ik kijk al best lang verlekkerd naar Doxa’s, met name de Sharkhunter, en het wordt tijd dat ik er maar ’s aan toegeef. Ik baalde dus best dat deze < Gereserveerd: Doxa Sub 1200 T Sharkhunter Limited 184/2000 > zo snel weg was, want dit is wel ongeveer wat ik zoek (ook qua globale prijscategorie).
Mocht iemand er eentje over hebben…

2 likes

https://www.ten2two.nl/product/doxa-sub-300t-sharkhunter/

Ps: Degene waar je naar verwijst was wel erg goedkoop. Dat is waar Doxa’s 5-8 jaar geleden voor gingen.

3 likes

Dank!
En ja, ik snap dat dit een goeie prijs was. Maar deze, gecombineerd met een of twee (dezelfde?) Searamblers vorig jaar te koop voor 1.100 euro, gaf me wat hoop dat ‘t allemaal wat ruimer binnen bereik zou kunnen komen. :sweat_smile:

1 like

Ik heb deze nog niet zo lang geleden gekocht voor een stuk meer!
Wel in hele mooie conditie!
En deze was zeker goed koop inderdaad.
Maar hij is wel heel mooi en groter dan de andere!
Voor mij top met een pols van 20 cm.

5 likes

Even doorsparen en een nieuwe?

2 likes

Tnxs, deze staat al een tijdje open tussen alle andere tabjes in m’n browser inderdaad…

Ik merk wel dat er nog wat moet gebeuren in m’n hoofd voordat ik de 1.500 euro-grens over kan. Ben net aan het wennen aan het idee van iets tussen de 1.000 en de 1.500, dus was daarom ineens hoopvol na die ene advertentie hier.

2 likes

Zeker niet mikken op een vintage dan. Mijn 1968er op originele bracelet is +4k. De prijzen blijven stijgen.

2 likes

Nee, snap ik, maar vintage heb ik sowieso minder mee, dus dat komt dan weer goed uit :wink:

2 likes

Ik zou zeggen waag er eens een mailtje aan naar Jaap, wie weet.
Heb je misschien iets knaps om in te ruilen?

1 like

Snap het wel hoor… je ziet hier bedragen voorbij komen van duizenden tot zelfs meer dan tienduizend euro voor een horloge. Het lijkt dan bijna de normaalste zaak van de wereld. Maar ondertussen is dat natuurlijk niet zo.

Bovendien kun je toch hele mooie horloges tussen de 1000 en 1500 euro kopen. De prijzen hebben boven de 1000 euro ook nog maar weinig met kwaliteit te maken.

De Doxa Sub 200 anders? Heb je voor rond de 1000 euro echt een mooie Doxa.

2 likes

Toch ook een mooie oorsprong. images

2 likes

Upje.

1 like