Heb zelf een BB 41 gehad maar net iets te groot voor mijn krappe 17 cm pols
De 65 van Oris is ook een heerlijk horloge.
Heb zelf een BB 41 gehad maar net iets te groot voor mijn krappe 17 cm pols
Dat bied dan zeker kansen voor iemand die het niet erg vind om hem gebruikt te kopen.
Ik koop in principe nooit nieuwe horloges. Ik koop alleen de bandjes vaak nieuw
Ik koop ze eigenlijk altijd wel nieuw.
Genoeg juweliers die horloges tijdens de sale met 30/40/ 50% korting aanbieden. Dan ben je in ieder geval van je eerste afschrijving af. Vind alleen het eerste krasje irritant.
Maar even ontopic de Tudor bij Niglos is wel heel gaaf!
Als een van die gelegenheden iets zakelijks moet zijn, ga dan wel even langs de kleermaker om je manchetten even wat ruimer te maken. Sodeju wat heeft dat ding lange lugs.
Beach to ballroom.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Al gaat dat niet heel snel in de weg zitten denk ik. Pracht van een horloge wel.
(Enne…sssst …ik overweeg de mijne weer te verkopen…
…)
Nogmaals bedankt iedereen!
Ik beperk mijn keuze tussen twee horloges.
De meeste andere horloges op deze gezocht-pagina vind ik erg mooi, maar deze twee modellen hebben voor mij toch dat beetje extra. Mocht u een van deze exemplaren bezitten en er graag vanaf willen? Dan heb ik zeker interesse!
Colt koop je nieuw voor 2225 (dacht ik) in Roermond. Volgens mij zelfs online te bestellen nu.
Er staan nu helaas alleen TAG Heuers op de site.
Dit dus!
Ik ken iemand die excact 2k voor een Speedmaster heeft betaald, dus je zou zeggen van wel
Nee, je moet de Breitling outlet site even zoeken & contact opnemen via de site
Ik heb hem inderdaad gezien! Dit is helaas precies het model dat ik al eens heb gehad, dus wil wel iets anders.