Gezocht: een all-rounder voor max €2000

Heb zelf een BB 41 gehad maar net iets te groot voor mijn krappe 17 cm pols

De 65 van Oris is ook een heerlijk horloge.

6 likes

Nieuw wel boven 2k, maar met de kop er af wel te vinden voor onder 2k
GrandSeiko SBGV245

12 likes

Dat bied dan zeker kansen voor iemand die het niet erg vind om hem gebruikt te kopen.

1 like

Ik koop in principe nooit nieuwe horloges. Ik koop alleen de bandjes vaak nieuw

1 like

Ik koop ze eigenlijk altijd wel nieuw.
Genoeg juweliers die horloges tijdens de sale met 30/40/ 50% korting aanbieden. Dan ben je in ieder geval van je eerste afschrijving af. Vind alleen het eerste krasje irritant.
Maar even ontopic de Tudor bij Niglos is wel heel gaaf!

1 like

Als een van die gelegenheden iets zakelijks moet zijn, ga dan wel even langs de kleermaker om je manchetten even wat ruimer te maken. Sodeju wat heeft dat ding lange lugs.

1 like

200

2 likes

Mooie Sintra XXL is een echt alleskunner :grin:

En voor ver onder jouw max beschikbaar!

Beach to ballroom.

1 like

Ja, daar heb je wel gelijk in. Al gaat dat niet heel snel in de weg zitten denk ik. Pracht van een horloge wel.

Certina DS action diver powermatic, met 80 uur gangreserve.
Zeker binnen je budget, en erg mooi ook mijns inziens. Heb er ook de stalen band bij. :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

(Enne…sssst :shushing_face:…ik overweeg de mijne weer te verkopen…:zipper_mouth_face:…)

3 likes

Nogmaals bedankt iedereen!

Ik beperk mijn keuze tussen twee horloges.

• Breitling Colt t/m 44 mm(Superquartz of automaat)
  • Tudor North Flag

De meeste andere horloges op deze gezocht-pagina vind ik erg mooi, maar deze twee modellen hebben voor mij toch dat beetje extra. Mocht u een van deze exemplaren bezitten en er graag vanaf willen? Dan heb ik zeker interesse!

3 likes

Colt koop je nieuw voor 2225 (dacht ik) in Roermond. Volgens mij zelfs online te bestellen nu. :+1:

1 like

Er staan nu helaas alleen TAG Heuers op de site.

Dit dus!

6 likes

Ik ken iemand die excact 2k voor een Speedmaster heeft betaald, dus je zou zeggen van wel

Nee, je moet de Breitling outlet site even zoeken & contact opnemen via de site :+1::+1:

Precies wat je wil!

3 likes

Ik heb hem inderdaad gezien! Dit is helaas precies het model dat ik al eens heb gehad, dus wil wel iets anders.

1 like