Gezocht een Crafter Blue Cb08 voor een Seiko Turtle

Voor mijn Turtle Batman ben ik op zoek naar een crafter blue band. Hoor er goede verhalen over en wil ook eens proberen of het iets voor mij is. Aangezien het voor de Batman turtle is zoek ik een blauwe of zwarte variant.

Ik hoor graag via een PB.

Groeten, Jaac

1 like

Volgens mij heeft @Drebin er nog eentje liggen.

2 likes

Nope, gisteren verkocht aan @HanDavinci
Maar misschien wil hij hem wel kwijt

2 likes

Ik wacht rustig af. Draagt het inderdaad fijn zo’n crafter. Ik vind die Z22van Seiko al erg fijn dragen.

1 like

Ja, het draagt wel lekker. Maar ik haal die wijzerplaat en wijzers uit de Turtle en ga hem dan weer verkopen. Zo’n CB is een selling point, dus ondanks dat ik de band zelf niet ga dragen kan ik hem niet aan je verpatsen.

Succes!

15% korting bij CB! Gewoon lekker nieuw kopen …

1 like

Thanks voor de tip @Regenboog ik heb er gelijk een besteld.

Heb mijn CB08, met ‘gouden’ hardware, vandaag binnen gekregen … maandag verstuurd vanuit Azië.

En dat allemaal voor dé SRPC44 @HanDavinci FrankensteinMarineMasterSpecial.

1 like

Ja ziet er gewoon tof uit. Met de dollarkoers was ik nu inclusief verzenden 50 euro kwijt.

2 likes

Je hebt hem nog, wat cool! Ik doe mee met een Turtle MM300 mod.

Dat is het makkelijk waard.

1 like

Een guilty pleasure en de absolute favoriet van mijn jongens. Het enige horloge waarvan ik kan zeggen dat het een blijver is :joy:

In Bentelo aan het prutsen geweest of ben jij meer up-scale?

1 like

Nee. Dat heb ik geprobeerd, maar ik mocht er niet terugkomen, dus Bentelo is my place to be.

Niet vanwege de leuke gastvrouw dat Bentelo jouw place-to-be is? :wink:

1 like

Dit topic is na 90 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.