Gezocht: Eterna Royal Kontiki GMT

Salve,

Op zoek naar een van onderstaande uitvoeringen. Heb je er een en je bent hem spuugzat dan hoor ik dat graag. Een fijne tip wordt ook bijzonder gewaardeerd, ben wel bekend met het meeste aanbod op het internet. Maar wellicht heb ik een hoek overgeslagen. Graag full set en in goede tot zeer goede conditie.

Dank en een fijne dag toegewenst.

12 likes

Mogelijk is dit wat?:

Of deze:

Succes.
1 like

Thanks Mikel, waardeer het. Had ze beiden gezien. De Zweed was eventueel een optie maar die is redelijk aan de prijs en inmiddels gereserveerd. De Duitser is me te duur. Ik weet niet of mijn prijsgevoel daarin goed is maar ik zet het af tegen, ook op Chrono24, een nieuwe op rubber met een lichte wijzerplaat voor 1495,-

Dan is 600,- of 850,- voor een stalen band en gebruikt veel geld.

1 like

Ik begrijp je, succes met de zoektocht :crossed_fingers:

1 like

De Zweed staat weer te koop!

1 like

Dank Mikel, ik ga nog eens goed kijken.

Als je er nog geen hebt kunnen vinden zou je onderstaande dealers kunnen bellen of zij er een voor je hebben :crossed_fingers:

P.S. de Zweed is in prijs gezakt, de Duitser was ook in prijs gezakt en deze staat er niet meer.

Super Mikel, dank, waardeer het zeer.

Groet, Cees

1 like

Toch gevonden, op rubber en op de stalen band en met de stalen crownguards. Full set en twee maanden oud. Mooi en apart, geen duiker en geen dresser.

10 likes

Gefeliciteerd :partying_face::tada::confetti_ball::balloon::champagne::clinking_glasses:
Geniet ervan!

1 like

Proficiat, gaaf horloge zeg :ok_hand:t2:

PS is dit eigenlijk niet de uitvoering met een stalen band?

Die met rubber band hebben toch van die zwarte crown guards.

Deze is met stalen veel mooier hoor :grin:

1 like

Dit is inderdaad de uitvoering met de stalen band. De stalen band zit er ook bij. De vorige eigenaar heeft de rubberen band er bij gekocht en gemonteerd. De stalen band is nog nooit gedragen. Ik moet dus nog even wisselen. De stalen band is inderdaad zeer fraai en kwalitatief hoogwaardig.

1 like

Thanks Mikel!

1 like

Gaaf!! Geniet ervan.

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.