Zoals in de titel vermeld zoek ik een goede balans met spiraalveer voor een EB 1197 penanker uurwerk. Een donoruurwerk met een goede balans is ook goed.
Ik heb al op ebay 2 x een balans gekocht en 2 x zijn ze niet geleverd. Eentje is niet verstuurd (gelukkig wel geld terug gekregen) en de andere is niet geleverd, terwijl de track & trace zegt dat ie wel geleverd is. Dit ligt dus aan de idiote PostNL. Die balans kwam uit Australië, gaat de halve wereld over en dat gaat allemaal goed, totdat het in Nederland komt.( waarschijnlijk krijg ik daarvan geen geld terug)
Het heeft me al een klein vermogen en heel veel stress gekost en ik heb nog geen balans.
Dus mocht er hier iemand een goede balans of donoruurwerk hebben dan zou ik het dolgraag overnemen om mijn horloge te kunnen repareren. Ik weet dat er een paar op ebay staan, maar daar ben ik even klaar mee.
Wie o wie kan mij helpen ?
Niemand hier doe een donoruurwerk/horloge heeft met een goede balans.
Ik heb op ebay nu 3 pogingen gedaan. De 1e heeft niks verstuurd, de 2e heeft wel verstuurd maar is hier in Nederland fout gegaan bij de post, de 3e heeft een balans met gebroken astappen opgestuurd.
1 x geld terug gehad, 2 x geld weg.
Ik wil toch echt graag het horloge lopend hebben, dus graag alles aanbieden. Ook kompleet horloge met EB 1197 uurwerk met goede balans.
Heb even in mijn latjes gekeken en geen EB 1197 gevonden.
Troost je met her feit dan je niet het enige slachtoffer van PostNL bent… Vorige maand nog een pakket zoekgeraakt dat waarschijnlijk gewoon ergens in de voortuin gegooid is en toen verdwenen.