Gezocht: Halios Seaforth blue dial of vergelijkbare 'retro' diver

Ik ben op zoek naar een Halios Seaforth met blauwe sunburst dial; maar niet de bronze uitvoering.

Idealiter deze:

4 likes

upje.

Een Seaforth Gen 2 in Abyss blue mag ook.
Evenals een Baltic Aquaschaphe (Blue Gilt) of een Maen Hudson 38mm (zonder rode accenten).

En weer omhoog. Nog steeds zoekende. :disappointed_relieved:

De Maen Hudson 38 is binnen, maar voor de Halios Seaforth met de sunburst blue dial en brushed ring (hour of minuten maakt me niet eens uit) houd ik me nog steeds graag aanbevolen.

Nodus Contrail 39 (Infinity Blue), Helson Shark Diver 38 of een andere vergelijkbare duiker met sunburst blue dial en steel bezel sta ik ook voor open. Zo lang het maar niet te lomp(groot) wordt of te druk.
WR 100m of hoger; wil er wel mee kunnen zwemmen.

Er staat een leuke Yema Superman in het blauwe forum.

Ik zag hem ja, op zich best interessant (wel wat boven m’n budget), ware het niet dat ik met de Maen Hudson voorzien ben qua zwarte wijzerplaat.

Dus ik focus nu liever op een niet al te grote diver met een blauwe wijzerplaat.

1 like

Traska Freediver met stainless steel bezel vind ik ook interessant.

2 likes

3 likes

@wimnos :nerd_face:

1 like

Helemaal overheen gelezen :relieved:

1 like

Heb ondertussen ook een Traska Freediver MKII, welke wél te ruil is (met bijbetaling van mijn kant uiteraard) tegen een Seaforth met stainless steel bezel en sunburst blue dial. Date of no date maakt me niet uit; bezel uren of minuten ook niet. Of tegen de Nodus Contrail 39.
Maar die Traska gaat dus alleen weg als er een andere ss bezel slanke diver met blauwe dial voor terugkomt.

Ladies and gentlemen,
we got him! :star_struck:

Hij moest van ver (ahum… :belgium: :sweat_smile: ) komen, maar vandaag voelt als kerstmis. :blush:

4 likes

Veel plezier ermee,welke Traska heb je in de aanbieding?

1 like

@Paul2all
deze schoonheid:

1 like

Dat is idd ook een mooie,ik was op zoek naar de blauwe met stalen bezel aangezien ik al veel zwarte dials heb en slechts 1 blauwe.
Heb al contact gezocht met Traska maar helaas hebben ze (nog)geen plannen om een nieuwe batch te maken dus moet ik HF maar in de gaten houden :grin: