Gezocht: Omega 1171-633 band

Hi Forumleden,

Ik ben op zoek naar naar een in (bijna) nieuwstaat verkerende 1171 band met 633 endlinks voor mijn Speedmaster. Mocht je er een hebben liggen of iemand kennen die zijn band wil verkopen laat het dan gerust weten!

Groet,
Luc

Wellicht al bekend bij je maar deze bracelet is ook bij de AD nog te koop.

1 like

Zeker voor €2000 of niet?

1 like

Geloof dat ze verhoogd waren van 430 naar 460. @horloge24 kan je vast zeggen wat hij nu precies kost.

2 likes

Dat valt mee dan

1 like

€ 450,- is hij tegenwoordig. Heeft dan alleen een gelaserd Omega logo ipv geperst.

1 like

Het Omega-symbool is dan wel laser-etched, in plaats van embossed. Is wat oppervlakkiger. Heb er zelf ook zo eentje.

Is wel een rinkeldekinkel-bandje; alleen voor de hardcore fans! :relaxed:

Kans is groot dat de endlinks van deze nieuwe versie net niet passen; ik heb een vaste hand en een Glardon-vijl, maar dat geldt niet voor iedereen. Er zijn dus een paar puntjes met deze band wanneer je deze nieuw bestelt.

1 like

Ik heb momenteel een relatief oude en gebruikte 1171 band er op zitten dus weet al hoe de band voelt en klinkt :wink:! Ik vind het in ieder geval prima te doen.

Denk je ook dat hij niet pas op een oude speedy (145.022 st.71), waarvoor de band ooit is gemaakt? Heb wel vaker verhalen gehoord dat de band niet goed past op nieuwere horloges.

Klopt! Ben bij de AD geweest en daar kost de band 450. Maar wil eerst even op het forum kijken.

Hoi Luc,
Heb hier nog een splinternieuwe in de originele verpakking en de endlinks ook in de originele verpakking

1 like

3 likes