Gezocht Oranje klatser

Awco!

3 likes

Ik heb nog een Seiko Orange Monster dat weg mag. Stuur maar een pm als dat iets is

Dan vind ik deze ook wel heel mooi!
En nog goedkoper ook !

1 like

Ik heb wel een zwart oranje twsteel(ce1029) 45mm alleen die heeft een leren band…

De laatste Crepas!

3 likes

Neee!! Veuls te duur…

Tja. Er valt ongetwijfeld nog wel wat te dealen op dit horloge, maar inderdaad, over het algemeen zijn ze bij awco niet de goedkoopste.
Maar dan heb je wel service, garantie, een fysieke winkel waar je naartoe kan als er wat is of gewoon om te passen en om een bakkie te doen. Al die dingen kosten geld.
Of het je dat waard is, is uiteraard persoonlijk.
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn aankopen en ervaringen daar, en heb niet het gevoel dat ik te veel betaald heb.
Dus vanuit mijn ervaring kan ik ze van harte aanraden!
Kun je via interwebs/chrono24 voor minder geld een horloge kopen? Ja natuurlijk!
Is de extra zekerheid, garantie en service je de iets hogere prijs waard? Mij in ieder geval wel!

1 like

Daar verschillen de meningen over helaas. Het zijn ordinaire handelaren in mijn optiek. Ik loop er met een grote boog omheen gezien alle negatieve ervaringen. Laatst nog iets met een afgeragde Rolex die voor de hoofdprijs werd aangeboden. Topic heb ik zo niet bij de hand…

1 like

Gelukkig kunnen en mogen meningen hier over verschillen.
Ik heb goede ervaringen dus daar baseer ik mijn oordeel op. Andere mensen hebben misschien andere ervaringen, dat kan natuurlijk.
Ik ben er wel van overtuigd dat je bij dit soort dealers, zeker als je weinig of geen kennis van zaken hebt, veel minder risico loopt om troep te kopen dan via allerlei andere kanalen.
Buy the seller is echt wel een terechte opmerking in deze.
Let’s agree to disagree!
Als jij de kennis hebt om op bijvoorbeeld Chrono24 de troep er uit te filteren, kudos en credits to you!
Als iemand die kennis ontbeert, is kopen bij een gerenommeerd adres echt wel een goed advies.
Just my two cents!

Ja maar daar gaat het bij AWCO dus mis, zij bieden soms zooi aan voor echt een veel te hoge prijs. Daar gaat je reputatie…

1 like

Ik las net de berichten in het submariner draadje.
Dat was inderdaad niet awco’s finest hour. Maar wel goed opgelost.
Goed. We gaan het hier niet over eens worden geloof ik🙃
Ik vind het nog steeds een fijne winkel, jij duidelijk niet.
Dat kan toch?

Ja ging over die Sub… herinner het mij ook

Wat je aankaart ben ik volledig mee eens. Maar om nu terug te komen op het topic me die Sub… dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Of je bent eerlijk dat het horloge niet top is en dan zet je de prijs er ook naar… dan is het nog steeds aan de koper om zelf te beslissen wat hij ermee doet maar dan heb je hem toch eerlijke info gegeven en dat is in mijn ogen belangrijkste bij zo’n aankopen…

Dat ben ik zeker met je eens, ze moeten eerlijk communiceren. Maar ik geloof er niks van dat er in de omschrijving bij dit horloge heeft gestaan dat deze ongepolijst is.
Mijn punt is, als er harde uitspraken staan als “ongepolijst”, “als nieuw”, of dat soort dingen dan moet dat uiteraard kloppen.
Termen als “top” of “niet top” of “mooi” zijn subjectief, dus daar kun je niks mee.
Wat betreft de prijs, dat is blijkbaar marktconform in amsterdam. Als men het er voor wil betalen, wie is er dan gek? De klant of de verkoper?
Ze mogen vragen wat ze willen, als de klant de prijs niet aanstaat gaat die door naar de volgende.
En er zijn genoeg alternatieven in Amsterdam, dus als ze echt veel te duur zijn verkopen ze niks meer, toch?
Maar goed, laten we hier niet de discussie uit dat andere draadje nog eens dunnetjes overdoen, dat helpt niet.
Mijn awco ervaringen zijn positief, de meneer uit het sub draadje heeft een horloge gekocht waar hij bij nader inzien niet blij mee is en heeft zijn geld terug gekregen zonder enig gedoe, dus dat lijkt me ook geen hele slechte ervaring in zijn totaliteit.
En er zijn mensen die minder blij met awco zijn en dat is uiteraard ook ok!
Maar.
Draadje gekaapt.
De TS is op zoek naar een oranje klatser, en ik vind een Doxa sub een goede optie. Daar ging het eigenlijk over. Zo’n oranje Seiko is ook een goede optie.
Die Halios is ook nice trouwens!
Wat hebben we nog meer voor een leuke suggesties?

2 likes

Een Seiko…

…Of een Seiko…

Of misschien een Deep Blue… :sunglasses:

859214544

Volledig mee eens. Ik zou voor de Doxa gaan :smiling_imp:

2 likes

Is dit bedoeld als kritiek? Ik dacht dat het algemene kennis was, dat die mensen hier hun brood mee verdienen.

Hoe je het ook wendt of keert, AWCo levert horloges met garantie, een servicebeurt, een originaliteitsverklaring, een mooie ambiance in de winkel, etc.
Zeker, ook zij maken fouten, maar dan is het juist fijn dat je je kan beroepen op de garantie en ze dit netjes voor je kunnen oplossen. Zoals ze hebben gedaan met de genoemde sub. Hier betaal je allemaal voor.

Ik zag gister een topic voorbij komen, dat je een sarb033 voor 535 Euries aanbiedt. Wat lever jij allemaal voor die premium?

1 like

Ik ook… maar ben bevooroordeeld, dat geef ik eerlijk toe🙃

Foto van eergisteren:

2 likes

11 likes