Gezocht: Oris Big Crown Pointer Date x Fratello aka de "Fratelloris"

Niet geschoten is altijd mis zegt men dan, maar als iemand mij via via aan een Fratelloris zou kunnen helpen, dan zou ik je daar heel dankbaar voor zijn :pray:

Ik weet dat @Tulipan die van hem nooit zal laten gaan helaas, dus dat is al geen optie :wink:

7 likes

Zeg nooit ‘nooit’, maar nu nog even niet! :wink:

Succes met de zoektocht! :facepunch:t3:

2 likes

Op Chrono24, in Malta :

Die had ik inderdaad gezien, alleen is die niet zo “mint” als ik zou willen en al zeker niet voor meer dan de catalogusprijs. Het is moeilijk inschatten met dat brons natuurlijk of het patina is of niet. Maar ik heb al betere zoekertjes gezien (die dan helaas bleken verkocht te zijn). De staat zegt ook “Lichte tot zichtbare gebruikssporen of krassen”. Dat moet beter kunnen :slight_smile:

1 like

Even een N00b vraag en off-topic (excuus)
Ik heb zelf de gewone 40mm BC PD.
Deze geeft aan “Automatic”, waar op deze limited “Anti-Shock” staat.
Wat houdt dit Anti-Shock in? (gewoon nieuwsgierig, en meteen een up voor het topic :wink: )

Gezien? Nieuw, ongedragen…

Op vintage Oris of andere horloges werd hiermee dikwijls uitgepakt en stond dit op de wijzerplaat. Dit werd later vervangen door automatic. Dus het is gewoon een knipoog naar het verleden, het uurwerk is hetzelfde :slight_smile:

1 like

Die had ik nog niet gezien, WUS houd ik niet echt in het oog omdat ze daar nogal prijzig zijn. Zij hebben waarschijnlijk al eens extra BTW betaald op hun aankoop en rekenen dat door? Als ik nog eens BTW erop moet betalen, dan kost deze meer dan 3000 euro :woozy_face:

Ik veronderstel toch dat je op zo’n zending nog eens 21% betaald en een deel extra kosten?

Dus bij voorkeur een EU model denk ik dan… :slight_smile:

1 like

Heb regelmatig ‘geluk’ gehad bij importeren uit VS maar snap je overweging uiteraard wel

1 like

Nog even onder de aandacht! Niemand die nog eentje heeft of weet in goeie staat? (EU liefst :sweat_smile:)

Die is besprenkeld met de tranen van een Zigeunermaagd, kan je zonder risico op blikseminslag in een onweersbui naar buiten.

3 likes

Hier was ik mee bekend, maar ik vroeg mij af waarom het op de ene versie niet vermeld staat en op de andere wel :wink:

Upje :blush:

Nog even omhoog. Wie spot er nog eentje?

1 like

Koop gewoon die van @Tulipan

Niet zo moeilijk doen en verpatsen dat ding Daan :sweat_smile:

2 likes

Tijd voor die Reverso inderdaad @tulipan, ik help je op weg! :wink:

1 like

Haha de druk wordt opgevoerd!

Bedankt ook @Tijner!

Maar ik ben bang dat ‘ie nog even blijft! :see_no_evil::slight_smile:

1 like