Gezocht: Rolex Datejust 16234

Is deze misschien wat voor je?

1 like

Corsmit, engelstalig, wazige foto’s… zou wel voorzichtig zijn!

2 likes

Ik heb contact gehad met deze persoon via whatsapp. Ziet er in principe allemaal goed uit op eerste oog.

Ik had echter voorgesteld om voor de koop even naar de horlogemaker te gaan in de buurt om hem open te maken (op mijn kosten uiteraard) om te kijken of alles in orde is aan de binnenkant, dit wou hij helaas niet doen. De service history is niet bekend dus is dan toch een risico. (heeft hem via chrono gekocht via Swissonly, hier was ook niets bekend over servicing etc. volgens de verkoper)

Ook adverteert hij onder een valse naam en heeft hij onder een andere naam nog een advertentie van ook en 16234 met roman dial.

Beetje shady dus.

1 like

Liggen laten. Geen papieren ( al is dat niet onoverkomelijk ). Als hij niet met een serieuze koper langs een AD wil…Er zijn/komen er gerust te koop die aan je verwachtingen voldoen!

1 like

Ben in de tussentijd ook aan het zoeken naar een 16234 voor een vriend.

Kan iemand misschien verifiëren dat als de zwarte plaat verwisseld wordt met de zilvere het nog kloppend is en dat de zilvere plaat kloppend is in het algemeen? Model komt uit 2004… voor zover ik kan zien klopt het maar een check kan nooit kwaad :slight_smile:

Ik vind de uurmarkeringen op de zilveren plaat wel vies moet ik zeggen…

Hmmm idd ja nu je het zegt, denk je dat ze daar iets aan kunnen doen?

Verkocht voor €4000 met papieren :zipper_mouth_face:

2 likes

Up

Daar ben ik weer… Zojuist deze tegen gekomen op chrono, opinions?

Gereserveerd :o

Ja, heb gevraagd of die hem voor mij wou reserveren

1 like

Ik heb geen timmermansoog, maar volgens mij is één lug iets dunner dan de ander.

Ik kan het mis hebben hoor. :first_quarter_moon_with_face:

3 likes

Oeh scherp opgemerkt,
Net zo scherp als deze DJ NIET is

1 like

Jaa damn valt idd wel op

1 like

Laat maar liggen. Platgepolijst. Zie de afgekloven kroon op de clasp. Die groene sticker op de achterkant wordt gewoon gekocht en erop geplakt. Typisch Italiaanse meuk. En dan 5K zonder de papieren. :slightly_frowning_face:

1 like

Bedankt voor de ongezouten meningen heren, waardeer het

Dit topic is na 90 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.