Gezocht: Rolex Oysterquartz

Kan je nog een potje Turks olieworstelen over de prijs?

@comit, als je deze zoekt mag je een riant bod doen, ik wil me wel speciaal voelen.

2 likes

Nope :sweat_smile:

7 likes

Zo strak is die niet, mankeert wel wat aan:

Niet rond gepolijst in ieder geval. Heb dit liever eerlijk gezegd.

2 likes

Hij is dan ook al 30 jaar oud he? dan zitten er plekjes op.

Als je dit vergelijkt met de rest van het aanbod zie je dat deze erg netjes is.

1 like

Ja maar die @Mikel vergelijkt alles met zijn mint Explorer :sunglasses:

1 like

Die van @Metin is strak en netjes😁
En deze ziet er ook niet slecht uit, of mis ik iets?

1 like

Thank you for your enquiry in our Rolex Datejust Oysterquartz Blue dial 17000. My name is xxx and I am going to assist you during this process. The watch you are enquiring about is not available as it has been sold. However, I can offer you another alternative piece with a different dial colour for a similar price. However, if you are looking for the exact same piece, we have it at 7,320€ with the original box and our certificate of authenticity.

1 like

Boefjes.

4 likes

Daar bestaat toch een woord voor…voor dit soort praktijken? :thinking:

In de val lokken en toeslaan via “PM”.

2 likes

Excuses voor het laattijdige antwoord, volop in een verhuis dus minder forumtijd dan normaal…

Het liefst zou ik een 17000 met blauwe of zwarte wijzerplaat willen, maar ik ben blijkbaar niet alleen want die zijn behoorlijk aan de prijs.

Second best zou dan een 17013 zijn, bij voorkeur met zilver of champagne (in die volgorde) dial.

Budget dat ik gedachten had lag vorig jaar rond de 3k, maar blijkbaar zou ik er vandaag nog wat moeten bij doen…

Bedankt alvast voor de reacties!

Het gaat, voor een scherp exemplaar, zelfs richting het dubbele. Succes met je verhuizing en de zoektocht :+1:

Bedankt! :smile:

Budget is noodgedwongen inderdaad richting 4000 euro gegaan…

Die van AWCO is wel héél netjes trouwens.

Gewoon melden bij de European Consumer Center: https://www.eccnederland.nl/
Mag niet en wordt steeds strakker op gehandhaafd …