Gezocht: Seiko SKX013

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een Seiko SKX013. Heb je er eentje liggen, dan ontvang ik graag een PM.

Upgrades zijn prima, maar liefst zo origineel mogelijk dus geen mods met andere kleuren etc.
Dank alvast!

PS echt alleen de 013, dus geen 007, 023 of 031. :slight_smile:

Upje (en graag een reeele prijs, sommige vraagprijzen zijn €150 te hoog ingeschat :laughing: )

1 like

:rocket:

Wat noem je een reeele prijs?

1 like

Heb je wat in de aanbieding @StefStuntpiloot? :wink:
Onder de €300 zonder mods op staal moet wel haalbaar zijn als ik oude topics in het blauwe gedeelte bekijk.

Ik heb er één maar die wil ik niet kwijt. Is er één met een mooie patina uit de jaren 90 maar zonder al te veel krasjes op de kast. Ik vroeg me meer af of je niet te ambitieus denkt qua prijs. Voor €300 zal het aanbod niet erg groot zijn maar onhaalbaar is het denk ik niet. Maar ik zou ook geen €450 accepteren, daar geef ik je helemaal gelijk in.

1 like

Gaaf hoor! Klink als een mooi horloge wat je in bezit hebt. :+1: en uiteraard een terechte vraag. :smiley::money_with_wings:

Upje op deze druilerige zondagochtend :cloud_with_rain: :rocket:

Tja, de prijzen stijgen wel he?

Dus €450 is inmiddels een reële prijs geworden? Seiko’s het nieuwe Rolex? :wink:

Genoemde advertenties zijn max een paar maanden oud op HF en UF. Onder de €300/325 is nog steeds een normale prijs voor een full set (overigens ben ik ook geinteresseerd in head only).

1 like

Dat lijkt me inderdaad wat veel. Als heb de mijne in april 2019 verkocht voor €165. In oktober 2020 zie ik dat er een verkocht werd voor €275. Dat is 66% prijsstijging in 18 maanden. Als je dat door zou trekken naar nu, zou de prijs nu €335 zijn. Als je daarbij optelt dat duikhorloges in het voorjaar/de zomer populairder zijn dan in het najaar, lijkt €350 me een normale prijs.

1 like

Prima rekensom, maar wel een gevalletje n=1… :slight_smile: Dank in ieder geval voor je bijdragen (en het uppen van mijn gezocht-topic), maar de recente verkooptopics lijken me een beter referentiepunt.

1 like

:+1: Succes met de zoektocht!

1 like

Wat je eens zou kunnen proberen is de site buyee.jp. Hier kun je vaak voor een prikkie Seiko’s kopen. Even bieden en klaar!

Even 7S26-0030 of SKX013 intypen en bieden maar.

1 like

Mooie tip! Via HF/UF heeft de voorkeur maar dit ga ik eens onderzoeken :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Dat sowieso, kijk maar naar hun nieuwe SPB143. Of de Willard reissue…
1000 piek voor niet veel meer dan een standaard Seiko.

1 like

Deze mag op slot. :lock: Dank HF!