Gezocht: Seiko SKX013

Zonet gemerkt dat mijn SKX013 gestolen is uit mijn reiskoffer toen die gisteren enkele uren in de hotelreceptie stond omdat onze kamer nog niet klaar was…

Ik heb alvast gemaild met het hotel met de vraag de camerabeelden te bekijken, maar acht de kans klein dat dat ding hoegenaamd werkt, ze daar tijd in willen steken, en als ze effecief een dief ermee aan de haal zien gaan ze die nog kunnen vatten :frowning:

Dan maar de vlucht vooruit en alvast op zoek naar een andere…

Als iemand eentje heeft liggen die geen polstijd meer krijgt en waar ze graag van af willen, laat maar weten!
Watch only kan dus ook, de originele Seiko jubilee en Geckota jubilee had ik niet mee, had ‘m mee op nato.

Bedankt voor het lezen!

5 likes

Wat een goorlappen zeg. Ik kan je niet helpen, maar succes met de zoektocht in ieder geval.

1 like

Enkele opties bekeken. Momenteel eentje in de smiezen op de rubber band, zonder jubilee.
Geen erg want die heb ik gelukkig nog thuis liggen.
Doosje zit erbij. Garantiekaart is zoek, maar die is toch verlopen gezien het horloge van 2017 is.
Nog wat betere foto’s opvragen en dan wellicht happen. Moet uit Frankrijk komen, benieuwd hoe weinig vlot alles zal lopen qua verzending e.d. … :grimacing:

1 like

Fransman en Duitser doen beide lastig over verzenden naar buitenland :man_shrugging:
Nog steeds op zoek dus!

Staat er 1 op mp.

SEIKO SKX013
€ 450,00

Thanks! Vergeten vermelden dat ik het huidige aanbod op de gekende tweedehandssites al gezien heb :slight_smile:
Al even contact gehad met de verkoper, wil momenteel niet lager gaan dan €450. Is echter meer dan ik er voor wil geven. Het blijft een eenvoudige Seiko met 7S26 movement waar weinig edel aan is, er zijn er heel wat van geproduceerd, … Voor iemand die op zoek is naar een full set mogelijk interessant, maar ook dat is voor mij niet echt van belang!

Ik zoek nog even verder. Intussen ook de SBCM023 aan het overwegen (als ik eentje kan vinden), toevallig iemand op HF die beide heeft of gehad heeft en kan vergelijken?
De SBCM023 is 39mm ipv 38mm, en 12mm dik ipv 13mm. Zo dus iets minder ‘op heavy’ aan moeten voelen.

(top heavy dus, niet op heavy) :grin:

(Once again) incoming… :sunglasses:

2 likes

Reunited and it feels so goooood :notes:

Net binnen! Voelt heel vertrouwd aan. Enkel is deze in betere staat, is de kroon wel makkelijk uit te wippen en draait de bezel heerlijk rond, itt mijn vorige. Of hoe je de zuurheid van twee maal hetzelfde horloge te kopen toch enigzins kan verzachten!

4 likes

Het blijft een topper.

1 like

Gefeliciteerd!

:partying_face:

1 like

Super, blij dat hij weer een soort van terecht is!

1 like