Gezocht: Skeleton watch voor dames (goudkleurig)

Gezocht: Skeleton watch voor dames (goudkleurig)

Vrouwlief heeft helemaal niets met horloges. Echter liet ze vandaag vallen dat ze “die horloges waarvan je het uurwerk van bovenaf kan zien” wel leuk vindt.

Normaal gesproken gaat er bij meteen een lampje branden met een merk en model maar nu blijft deze uit.
Wie helpt me mee zoeken?

Prijs categorie: tot 500 euro. Mag ook iets meer zijn.

Veel van de bekende merken hebben wel open hearts. Skeletons niet. Daar moet je bij de obscuurdere, chinese dingen zijn bij dit budget. Wil je echt ene pure skeleton?

Ik kom niet verder dan dit inderdaad:

Hoe meer uurwerk zichtbaar hoe leuker.

Eigenlijk wil ik haar zover krijgen dat ze deze wil :grin: Leuke actie ook van Bouman.
Zijn we straks toch een soort van ANWB stel.

Pre-Order hem nu voor de (on)officiële prijs van 450. Mocht hij goedkoper zijn, krijgt u geld terug. Wordt hij duurder? Dan is het verschil voor onze rekening… :slight_smile:

2 likes

Bulova heeft wel een aantal modellen:

Edit: zie dat deze wel erg groot zijn; wellicht hebben ze ook wel kleinere :blush:

3 likes

Gewoon pluggen die handel. Of een SNXJ94 en dan ook his en hers spelen.

1 like

M&M Alfex 35 mm met ETA die zijn nog wel eens te vinden

1 like

Leuk. Bedankt voor je bericht :+1:

1 like
1 like
1 like

Timex is ook leuk bedankt @RO3L :+1:

1 like

die is er ook met donker bruine band op die site

1 like

Klein beetje boven budget maar een Hamilton Jazzmaster Viewmatic misschien?

3 likes

Heel mooi. Maar niet goudkleurig :crown:

1 like

ik zie nu 38mm misschien wat groot?

Nee 38mm is prima.

https://www.rocoswatch.com/Womens-Watches/r0202-skeleton-automatic-watch 34mm

edit: nog ANWB stel optie ook!!

1 like

https://be.shadestation.com/montres-marquees/Rotary/Gold-Collection/GS02941-03?novat=false&aff=aff10&currency=EUR&gclid=CjwKCAiA4veMBhAMEiwAU4XRr-VIoJmjw5YL_7n2iOquANbvURK5vmp3xihXX3OBFrPRUPDZuflLthoCwPkQAvD_BwE 40mm

Mee eens. Ik heb onderstaand model in de verzameling. Tongji uurwerk, loopt zeer precies. Het grootste probleem met skeletons als deze vind ik dat ze slecht afleesbaar zijn, met name bij wat minder licht.