Gezocht: Smiths Everest PRS-25 (36mm)

Het is me onduidelijk wanneer ze bij Timefactors weer op voorraad komen. Vandaar dat ik het hier eens wil proberen:

Is er iemand die de Smiths Everest PRS-25 (36mm black dial) in zijn collectie heeft en deze wil verkopen?

2 likes

Oei, die zijn redelijk zeldzaam volgens mij. Met ETAuurwerk iig

1 like

Tegenwoordig zit er een Miyota 9039 in dacht ik.
Maar ze zijn inderdaad redelijk lastig te vinden

:point_up_2:

Wil je niet hier op wachten?.. Dan heb je in ieder geval iets bijzonders. :ok_hand:

Raw video of the Smiths Everest Silver Jubilee Limited Edition with aventurine dial. Titling and different soundtrack to be added. Due mid-2021.

3 likes

Gave dial! De tekst “deluxe” had van mij wel achterwege gelaten mogen worden :roll_eyes:.

Mocht er niet iemand op relatief korte termijn zich aandienen kan ik medio 2021 inderdaad een gok wagen en hopen dat ik er een kan bestellen (als ik er door kn komen om m’n bestelling te plaatsen🤔)

1 like

Op zich wel geinig om te zien, maar ik zou 'm echt niet willen hebben zeg!

3 likes

Op het UF staat 1. Snel zijn is de boodschap :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Vanaf de laatste batch staat ‘de luxe’ er wel standaard op. N.a.v. de vele klachten op het vorige logo. Ik vind het persoonlijk wel een verbetering.
Maar mooi horloge. Ik wil hem iig nog even niet kwijt. :slightly_smiling_face:

4 likes

Brrrr… weer zo’n Rolex hommage. Houdt het dan nooit op?

MV5BMjY5NDE0MTc2NV5BMl5BanBnXkFtZTgwNjQ4MzQ0NzE@.V1

4 likes

Dan zou ik dit topic lekker op negeren zetten als het je niet bevalt :wink:

1 like

Supercool! Dat wordt weer een spaarpotje vullen de komende maanden…

2 likes

heftig !

Haha ja tof he! Die aventurine dials zie je niet vaak, dus best wel uniek. Ik las trouwens dat Eddie van plan is er 500 stuks uit te geven. Niet super limited dus, maar ongetwijfeld is er weer mega veel vraag naar.

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.