Gezocht submariner 116610

Iemand die nog van zijn sub 116610 af wilt?

Zoek er wel echt 1 in nieuwstaat nog niet ouder dan 2017.

Gr.

3 likes

Wat is je budget? 10k+ lijkt al de norm te zijn

Grijs wel ja… ik hoopte idd iets te kunnen vinden onder die grijze premies

1 like

Onder de 10 gaat niet lukken. Een grijze dealer koopt ze al in boven de 10.

1 like

Zeg nooit nooit, vorig jaar stonden er nog een paar op hf tussen de 8.5 en 10k :slight_smile: maar als het geduld op raakt betaal ik wel de premie …

2 likes

Succes. Al de ADs gebeld? Afgelopen jaar zag je sommige leden die geluk hadden en binnen een paar maanden er een bij de AD mochten ophalen.

aaaahh… vorig jaar. Die goeie ouwe tijd :relaxed:

3 likes

Tja, vorig jaar… 3 jaar geleden was het nog minder. Ik zou investeren in een goede tijdmachine!

1 like

Jezus wat is dat toch met al die negativiteit :joy: ik kreeg gisteren nog een sub no date aangeboden hier op het forum voor 9750 nieuwstaat, die gaan grijs ook voor 11+. Laat mn topic lekker met rust en ga sparren met de guys in het gezeik topic over rolex prijzen :grimacing::ok_hand:t3:.

3 likes

Oei, dan ga ik direct mijn prijs aanpassen :stuck_out_tongue:

Particulier moet het wel lukken er eentje te kopen voor rond de 10. Bij Ramon stond een vers geservicede voor net iets meer, maar die is verkocht.

Additie op je post: 2019/2020 geleverd 114060 :slight_smile:

Kopen, zonder datum is ie lekkerder! :smile:

4 likes

Precies dit dus.

Succes met zoeken.
De koper is geboren, maar de verkoper ook.
Ik zie onder de 10k niet als geheel onmogelijk ofzo.

Jullie hebben wel een beetje gelijk, we moeten niet zo zeiken. Al denk ik dat een eerlijk prijs voor een Sub date nieuwer dan van 2017 particulier toch minimaal op 10,5 komt. Als je iets ouder gaat kun je wellicht wel onder de 10 uit komen. Maar wellicht leest er iemand mee die er vanaf wilt en voor de snelle deal wil gaan, dat zou leuk zijn.

Ik las net in een ander topic iets over iemand die niet meer dan 2k voor een Explorer wil betalen. Na het openen van dit topic werd ik toch even verleid om er een plasje overheen te doen. Niets persoonlijks, sorry! @thedailybeater

2 likes

Geen probleem! Vergeten en vergeven :smiley:

1 like