Gezocht Submariner

Alhoewel omzet dit jaar niet wordt gehaald doen we toch nog iets goed. Eindejaarsbonus is onderweg!
Voordat vrouwlief straks weer met keukens of cruises aankomt zetten ben ik op zoek naar een Sub.

Heeft er iemand een gouden tip. Graag wel een eerlijk en ongepolijst exemplaar.

3 likes

Ongepolijst dus er mogen krassen op zitten.

1 like

Doe maar een Subje

9 likes

Horloge is om gedragen te worden. Ik koop geen horloge voor in de kluis :wink:
Dus krasvrij is absoluut geen vereiste

2 likes

Bij Gassan kan ik het niet eens bestellen en verwezen mij zelfs naar het grijze circuit.

Ok vroeg het voor de zekerheid vaak willen hier leden een submariner 2e hands en krasvrij.

1 like

Dus uitvoering, materiaal, leeftijd, accessoires, etc. maakt allemaal niet uit?

1 like

Geen harde eisen wat dat betreft ik vind vele exemplaren mooi, ouderdom maar op zich ook niet uit zolang het maar geen restauratie project is.

Ik denk dat je je eerst even moet inlezen welke Sub je precies wilt, welk typenummer / van welk jaar. Ceramisch of niet… of maakt dat je allemaal niet uit?

Dit klinkt als een ontzettend strak plan.
Stonden er niet een hoop in het blauwe gedeelte?

Dit dus.

1 like

Naar Texel of naar de Malediven?

De keuze is reuze net als met subs.

Maak een afspraak bij een GD en ga lekker passen.

2 likes

Oké voor de kenners

De type’s 14060, 16610, 16800, 116610 geniet de voorkeur en de zwarte variant :wink:

1 like

Texel is geen cruise, maar veerdienst toch? Zou dan eerder vrees ik Malediven of Caribisch gebied worden.

De voorkeur gaat dus uit naar; no-date/date, witgoud/mat, alu/keramisch. Wat wil je nu precies? “Gewoon een Sub?” Oh wacht, alleen het verschil plexi/saffier ben ik vergeten te vermelden…

een 114060 te koop voor €17,500,-, is er maar 1 van gemaakt (met dit serienummer)

4 likes

Een 16600 ook in overweging? Dat is een dikke sub (sort of)

1 like

No-date/date - beide mogelijk
Witgoud/mat - beide mogelijk
Alu/keramisch - beide mogelijk (hoewel keramisch de voorkeur geniet
Plexi/saffier - saffier

Zwarte dail

Geloof dat Reuven Watches er online had staan

Staan er zo een stuk of 4/5 te koop hier op HF.
De 5513 is de mooiste.

1 like