Gezocht. Tudor BB 36mm of andere suggesties(36mm)

Ik heb die van @Number4 overgenomen inderdaad. 2k en een ijsje voor mijn kleine meid. Was blij met die deal, horloge is het bedrag zeker waard.

Ik was al maanden op zoek en ze komen gewoon amper op de markt. Ik denk dat het in juni was ofzo? Het is in ieder geval een graad of 40 :sweat_smile:

Er kwam toen een blauwe voor 2k hier op t forum te koop, en toen degene die ik oppikte. Sindsdien geeneen meer te koop geweest. Dus de prijzen stijgen idd. Afgelopen half jaar heb ik hem op staal niet onder de 2k gezien.

Succes met de zoektocht, ook die van mij is niet te koop. Das denk ik de oorzaak van je probleem :smiley:

4 likes

Klinkt goed.
Krijg er steeds meer zin in door deze verhalen.

Ja het is een super veelzijdig horloge. Kan elke band hebben. Vooral op nato vind ik 'm heel tof, maar daar moet je wel van houden.

Ik heb nog een SKX voor de vakanties, maar eigenlijk draag ik de BB36 altijd.

2 likes

Vergelijkbaar verhaal hier. Na 1,5 jaar is het nog steeds mijn meest gedragen horloge. Kan overal bij, echt een beach to boardroom horloge :slightly_smiling_face:. Ik draag hem alleen op de stalen (net-niet-Oyster) band, de fliplock sluiting met de keramische lagertjes is geniaal. Ik had ooit het idee om te upgraden naar een OP36, maar heb die behoefte nu niet meer. De BB36 is goed genoeg.

2 likes

Ik heb ook een BB36, die ook niet te koop is :slightly_smiling_face:
Idd erg veelzijdig horloge, zelfs op het vervelende af (je hebt geen excuus meer over om er nog wat anders bij te kopen :smile: )

2 likes

Haha lekker voor TS dit :joy:

2 likes

Ja precies.
Ik zoek er dus een die WEL weg mag :stuck_out_tongue:

1 like

Dit misschien? Best scherp met alle banden er bij.
Tudor Black Bay 36
€ 2.150

1 like

Goede optie lijkt me inderdaad. Koop alleen niet graag zonder het horloge eerst te zien.

Als je evt een daydaye wil bepoten moet je het maar zeggen. :+1:

Bij mij wint ie het niet van de DJ namelijk.

1 like

Thanks. Echter houd ik het voorlopig bij één TT in de “collectie”

1 like

Begrijpelijk. :sunglasses:

GMT Rose toch? Die mag je achter laten bij mij, mocht dat het probleem oplossen. :innocent:

2 likes

Snap ik :wink:

1 like